تیتر امروز

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

انتصاب مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند طی احکامی جداگانه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت توسعه و سرمایه گذاری این منطقه را منصوب کرد.

کد خبر: ۱۱۹۱۸۶
۱۲:۲۸ - ۲۷ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان:  به نقل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ در حکم محمد رضا اسکندری خطاب به فرهاد آریا دوست به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت به مصوبه هیات مدیره این سازمان و ماده ۱۵ اساسنامه شرکت توسعه و سرمایه گذاری اروند اشاره و تعهد، تخصص و تجارب ارزنده وی را دلیل این انتصاب دانسته است.

این مقام مسئول، همچنین در احکامی جداگانه جبار سالم پور معاون پیشین سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای این سازمان را به عنوان نائب رئیس و عضو موظف هیأت مدیره و سید علی حسینی را به سمت عضو غیر موظف هیات مدیره شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند منصوب کرد.

پیش از این کمال رضایی، مهدی زارع مهذبیه و محمود زمانی اعضای هیأت مدیره این شرکت بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی