تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

لزوم توجه بیش از پیش به خوزستان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: همه ما مدیون خاک خوزستان هستم و می‌بایست بیش از پیش توجه ویژه‌ای به این استان داشته باشیم.

کد خبر: ۱۱۸۸۸۸
۱۲:۱۶ - ۲۵ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به همراه میرهاشمی موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و محمد اسکندری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در شرکت فولاد اکسین از نزدیک در جریان روند فعالیت و تولید این شرکت قرار گرفتند.

میر هاشم موسوی در نشستی که پس از این بازدید انجام شد، گفت: همه ما مدیون خون شهدای عزیزی هستیم که در این منطقه مقدس ریخته شده است. باعث افتخار است که اولین سفر استانی ام بعد از انتصاب، به استان خوزستان بوده است. از اینکه رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی فرصت بازدید از مناطق محروم خوزستان را فراهم کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

دغدغه بنده رسیدگی به مناطق محروم و نابرخوردار است، از نظر من نابرخوردار جایی است که از توجه مسئولین دور بوده است، از آنجائیکه همه ما مدیون خاک خوزستان هستیم، می‌بایست بیش از پیش توجه ویژه‌ای به این استان داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه افزود: در سفر اول اینجانب به خوزستان بودجه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان برای خوزستان در نظر گرفته شد و از لحاظ عملیاتی بیش از ۶۰ درصد از مصوبات سفر اول محقق شده است.

در خصوص فولاد اکسین توسعه و گسترش این کارخانه می‌بایست کارشناسی شود و از آنجائیکه این یک صنعت ستراتژیک هم هست. این کارخانه یکی از دستاورد‌های بعد از انقلاب اسلامی است که می‌بایست بیش از پیش توسعه یابد و در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی نیز ابلاغ کردیم که تمامی شرکت‌های زیر مجموعه تامین اجتماعی می‌بایست تعهدات خودشان را در منطقه انجام دهند و اگر قصوری هست شرکت‌ها و مدیرانی که در منطقه حضور دارند، جبران نمایند.

زینبده ما نیست که ما در منطقه‌ای مانند خوزستان شاهدی شرایط حاشیه نشینی باشیم تاکید می‌کنم، مدیران اگر می‌خواهند ظرفیت‌هایی حمایتی ایجاد نمایند ما پیشتیبانی می‌کنیم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی پس از بازدید از شرکت فولاد اکسین خوزستان با همراهی سید محمد مرعشی مدیر کل و دکتر علی، ولی منش مدیریت درمان تامین اجتماعی راهی شهرستان شوش شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی