تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

سایت تلفن همراه "درویشیه کارون" مجددا راه‌اندازی شد

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: سایت تلفن همراه اول درویشیه شهرستان کارون که به دلیل آتش سوزی از کار افتاده بود، دوباره نصب و وارد مدار شد.

کد خبر: ۱۱۸۷۹۷
۲۱:۵۶ - ۲۳ دی ۱۴۰۰

سایت تلفن همراه

 دیدارنیوز خوزستان:رحیم فلاح زاده اظهار کرد: متأسفانه چندی پیش سایت پر سرعت همراه اول درویشیه شهرستان کارون دچار آتش سوزی شد و از کار افتاد و این مساله باعث اختلال در شبکه ارتباطی تلفن همراه اول مشترکان در منطقه درویشیه شهرستان کارون شد.

وی افزود: با پیگیری مستمر حوزه معاونت ارتباطات سیار و پس از جذب و نصب تجهیزات فنی و تعویض لینک و کابل کشی برای این سایت و تلاش کارشناسان حوزه نگهداری سیار و همکاران در شهرستان، سایت پر سرعت درویشیه با تکنولوژی ۲G  و ۳G  برای دومین بار راه اندازی و وارد مدار شبکه ارتباطی همراه قرار گرفت.

فلاح زاده گفت: با راه اندازی مجدد و وارد مدار شدن این سایت، اختلالات پیش آمده در شبکه ارتباطی همراه اول در مناطق تحت پوشش این سایت، رفع و شبکه ارتباطی همراه اول در این مناطق نرمال شد. 

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: سرقت و از بین رفتن تجهیزات و منصوبات مخابراتی سبب ایجاد اختلال در ارتباطات شهروندان می‌شود و با توجه به اینکه پایداری ارتباطات با تامین امنیت منصوبات و تجهیزات مخابراتی رابطه مستقیمی دارد، بنابراین ارائه خدمات، همکاری شهروندان و ارگان‌ها و سازمان‌های ذیربط برای امنیت منصوبات و تجهیزات مخابراتی را می‌طلبد. 


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی