تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
سردار در دو راهی فرانسه و ایتالیا؛

پیشنهاد جدید لیون برای جذب ستاره ایرانی

آزمون ۲۷ ساله همچنان به دنبال پیوستن به لیون است و تاکنون چندین بار با مدیران این باشگاه فرانسوی صحبت کرده است، اما اطرافیان این بازیکن با یوونتوس هم صحبت‌هایی انجام داده‌اند.

کد خبر: ۱۱۸۶۱۲
۰۸:۲۶ - ۲۲ دی ۱۴۰۰

لیون

دیدارنیوز: باشگاه لیون فرانسه در تازه‌ترین تلاش برای به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت، پیشنهاد جدیدی به این باشگاه روسی ارائه کرد.

باشگاه لیون که برای به خدمت گرفتن سردار آزمون از زنیت سن‌پترزبورگ مصمم است، پیشنهاد جدیدی را به این باشگاه روسی ارائه کرده است.

بر اساس گزارش نشریه «اکیپ» فرانسه؛ این باشگاه فرانسوی که همچنان نسبت به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی زنیت امیدوار است، پیشنهاد جدیدی را به این باشگاه روسی ارائه کرده است که ۶ میلیون یورو (این رقم شامل پاداش‌ها هم می‌شود) است. پیشنهاد قبلی زنیت ۴.۵ میلیون یورو بود. بر اساس این گزارش؛ آزمون ۲۷ ساله همچنان به دنبال پیوستن به لیون است و تاکنون چندین بار با مدیران این باشگاه فرانسوی صحبت کرده است، اما اطرافیان این بازیکن با یوونتوس هم صحبت‌هایی انجام داده‌اند. سرمربی لیون هم اخیراً از احتمال به خدمت گرفتن سردار ابراز امیدواری کرده بود.

جان‌لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» ایتالیا اخیراً خبر داده بود؛ با مصدومیت فدریکو کیه‌زا از ناحیه رباط صلیبی که فصل برای او تمام شده است، یوونتوس به دنبال تقویت خط حمله خود است و اولین نام برای این کار سردار آزمون است.

طبق ادعای دی‌مارتزیو؛ باشگاه زنیت از یوونتوس وقت خواسته تا جانشین این مهاجم ایرانی را پیدا کند، اما یووه و آلگری آزمون را می‌خواهند. این یک انتقال احتمالی است، چون یوونتوس می‌خواهد عملیات کم‌هزینه‌ای انجام دهد و آزمون در کنار این یک سهمیه رایگان به عنوان بازیکن غیر اتحادیه اروپا به حساب می‌آید.

آزمون که این فصل رکورد ۱۰ گل‌زده و ۴ پاس‌گل را از خود در ۲۱ بازی برای زنیت به ثبت رسانده، از سال ۲۰۱۹ در عضویت این باشگاه است و تاکنون در ۱۰۴ بازی که با پیراهن این تیم روسی به میدان رفته موفق به ثمر رساندن ۶۲ گل و ثبت ۲۳ پاس‌گل شده است.

منبع: تسنیم
برچسب ها: سردار آزمون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی