تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

حمایت از ۶۴ هزار سالمند سیستان و بلوچستان

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: ۶۴ هزار و ۳۵۶ سالمند از خدمات مستمری، درمان و بهداشت و تسهیلات کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان بهره‌مند هستند.

کد خبر: ۱۱۸۲۶
۰۸:۵۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سیدمهدی عبادی افزود: براساس تدابیر انجام شده ۲۰۰ سالمند در قالب اردو مهمان شهرستان چابهار هستند و بیشتر برنامه های تفریحی و تفنن برای سالمندان برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: خیلی از سالمندان در طول سال از محیط زندگی خود خارج بوده که در این زمینه کمیته امداد امام‌(ره) ‌برنامه های زیارتی تفریحی و تفنن را برای آنها فراهم می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: درحال حاضر ۶۴ هزار و ۳۵۶ نفر از سالمندان این استان به دلایل همچون ازکارافتادگی، بی‌سرپرستی ، بیماری، و نیازمند بودن تحت حمایت قرارگرفته‌اند و از تمام خدمات این نهاد در سرفصل‌های مختلف بهره‌مند هستند.

عبادی یادآور شد: این نهاد برای حمایت از سالمندان برنامه متنوعی همچون پایش سلامت سالمندان، سرکشی از آنها، برگزاری اردوهای زیارتی، پرداخت کمک‌هزینه نگهداری از بیماران زمین‌گیر را در برنامه دارد‌.

وی گفت: سالمندان تحت حمایت به صورت ماهانه علاوه بر کمک معیشت باتوجه به وضعیت جمسی خدمات درمانی دریافت می‌کنند، اعلام کرد: آن دسته از سالمندانی که مراجعه حضوری به این نهاد دارند، با استفاده از مددکاران نیازهای آنها شامل تجهیزات درمانی، تخت، دستگاه اکسیژن، تشک، ویلچر و وسایل بهداشتی شناسایی از خدمات این نهاد برخوردار خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سالمندان مبتلا به بیماری صعب‌العلاج و خاص دارای بیمه خدمات درمانی هستند،افزود: به منظور رفاه حال مددجویان تمامی هزینه‌های درمانی در بخش دولتی برای سالمندان تحت حمایت رایگان است‌.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای برنامه پایش سلامت سالمندان در این اردو، افزود: به منظور حفظ و تامین سلامت و بهداشت تمام گروه های هدف به ویژه سالمندان برنامه پایش سلامت با هدف تشخیص به موقع بیماری ها برای پیشگیری از عوارض آن در اولویت این نهاد قرار دارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی