تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

کعبی: باید رکورد استقلال را بشکنیم

مدافع تیم مس رفسنجان در آستانه جدال حساس با استقلال در ورزشگاه آزادی، می‌گوید آبی‌پوشان تیم خوبی دارند و درصدد پایان شکست ناپذیری رقیب خود هستند. استقلال باوجود توقف در اراک، تنها تیم بدون باخت لیگ است و خط دفاعی مستحکمی دارد.

کد خبر: ۱۱۷۸۵۷
۱۳:۱۳ - ۱۴ دی ۱۴۰۰

مس رفسنجان استقلال

دیدارنیوز: بازیکن مس رفسنجان با ابراز رضایت از روند نتیجه‌گیری تیمش، مدعی است آن‌ها با فراموشی برتری پرگل این هفته خود برای جدال با استقلال آماده خواهند شد. 

مس رفسنجان روز گذشته موفق شد با سه گل صنعت نفت آبادان را شکست دهد تا شرایطش در لیگ برتر فوتبال ایران همچنان به کام شاگردان محمد ربیعی باشد.

عقیل کعبی در خصوص برتری تیمش مقابل طلایی‌پوشان آبادانی می‌گوید: ابتدا تبریک می‌گویم به همه‌ی بچه‌ها و کادرفنی که خیلی زحمت کشیدند. ما تمرینات خوبی را این مدت پشت سر گذاشتیم و این برد شیرین را کسب کردیم. صنعت نفت تیم ریشه دار و خوبی است که خودم سال‌ها آنجا بازی کردم و هواداران خیلی خوبی دارد. به تیم حریف هم به خاطر بازی خوب و داشتن کادرفنی و بازیکنان باکیفیت تبریک می‌گویم. ما نیمه اول و ۲۰ دقیقه اول با پرس بالا و فشار زیاد به گل نرسیدیم، اما در ادامه گل هم زدیم و ۱۵ دقیقه پایانی را نفتی‌ها بهتر بودند. البته در نیمه دوم برنامه‌های‌مان بهتر اجرا شد و به برتری رسیدیم. نفت هم تیم خوبی است و آقای منصوریان یکی از مربیان خیلی خوب ایران هستند.

مدافع مس رفسنجان در خصوص جام حذفی گفت: تیم ما در قرعه‌ها جزو بدشانس‌ها است و امسال هم در جام حذفی در تبریز بازی کردیم و حالا به پدیده خورده‌ایم. البته حالا که به جمع ۱۶ تیم برتر رسیده ایم، قطعا جام حذفی را هم جدی‌تر خواهیم گرفت.

کعبی درباره کیفیت بازی تیمش گفت: به گواه کارشناسان بهترین بازی هفته قبل بین مس و گل گهر بود. موقعیت زیادی ایجاد شد و بازی کیفت بالایی داشت. امیدوارم روزی مس رفسنجان هم هم‌پای با گل گهر هر چه زودتر امکانات لازم را تدارک ببیند. البته کار‌ها در حال انجام است، اما زمان می‌برد و از مسوولان تیم بابت پیگیری زیرساخت‌های باشگاه تشکر می‌کنیم.

مدافع مس با تمجید از عملکرد محمد ربیعی سرمربی این تیم گفت: آقای ربیعی مربی بسیار با علم و دانشی است که از جان و دل و با دلسوزی برای تیم زحمت می‌کشند و از نتایج خیلی خوبی هم تاکنون گرفته عملکردشان کاملا مشخص است. تیم ما تیم خیلی خوبی است و در ادامه فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. ما بازی به بازی و هفته به هفته پیش می‌رویم و امیدوارم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. این بازی را بردیم بازی‌های بعد هم با عملکرد خوب نتیجه خوبی خواهیم گرفت. امیدوارم مقابل استقلال هم نتیجه را به نفع خودمان به اتمام برسانیم. استقلال تیم خوب و بزرگی است و ما هم تمام تمرکزمان به برد مقابل آنهاست و امید داریم با درایت کادرفنی و تلاش بچه‌ها به پیروزی برسیم و رکود بدون شکست استقلال را بشکنیم.

کعبی با اشاره به کار سختی که مقابل استقلال پیش رو دارند، حرف‌هایش را اینگونه خاتمه داد: با صدرنشین لیگ بازی داریم، آن‌ها تیم خیلی خوبی هستند و مسابقه سختی را پیش رو داریم. باید ابتدا خودمان را خوب ریکاوری کنیم و بعدا آماده مسابقه شویم.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: عقیل کعبی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی