تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

۳ فوتی و ۷ مصدوم در پی وقوع سیلاب در جنوب کشور

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور گفت: وقوع سیلاب در مناطق جنوبی کشور طی چند روز گذشته سه کشته و هفت مصدوم برجا گذاشته است.

کد خبر: ۱۱۷۷۸۹
۱۵:۵۴ - ۱۳ دی ۱۴۰۰

تلفات سیلاب در جنوب کشور

دیدارنیوز ـ مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور افزود: طی چند روز گذشته بیشتر مناطق جنوبی کشور درگیر سیلاب و طوفان شده است، از این رو سازمان اورژانس کشور و دستگاه‌های بهداشت و درمان در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: شهر‌ها و مناطقی از جمله در جنوب فارس، جنوب کرمان، هرمزگان و غرب سیستان و بلوچستان درگیر بارش‌های شدید بودند و اورژانس با همه توان در خدمت هموطنان است.

خالدی ادامه داد: تاکنون طبق آمار‌های ارسالی از مراکز اورژانس کشور، سه نفر از هموطنان در پی سیلاب‌ها اخیر کشته و هفت نفر دیگر مصدوم شده اند.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: همچنین بالگرد‌ها و آمبولانس‌های سازمان اورژانس کشور در مناطق سیل زده در آماده کامل به سر می‌برند تا در صورت هرگونه حادثه جوی به محل اعزام شوند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: سیل در ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی