تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.

درخشش دانش آموز اهوازی در جشنواره بین المللی حمایت از کودکان بیمار

دانش پژوه پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) ناحیه ۴ اهواز موفق به کسب رتبه برتر جهانی هفتمین جشنواره بین المللی حمایت از کودکان بیمار شد.

کد خبر: ۱۱۷۷۲۰
۲۱:۲۷ - ۱۲ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز با اشاره به اینکه هفتمین جشنواره نقاشی برای کودکان با هدف توجه و حمایت از سلامت روان کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار کرد: هفتمین جشنواره نقاشی برای کودکان همچون سال‌های گذشته به میزبانی کشور‌های مختلف توسط گروه بین المللی سلامت و هنر از گروه‌های فعال شبکه جهانی آموزش و پژوهش‌های علمی یوسرن برگزار شد.

وی در ادامه افزود: از مجموع آثار ارزنده‌ی ارسالی بیش از ۳۰ کشور دنیا به دبیرخانه جشنواره، لاوین حسن زاده اسکویی دانش پژوه پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) و دانش آموز متوسطه فرزانگان ناحیه ۴ اهواز توانست موفق به کسب رتبه برتر بین المللی شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان ضمن تبریک این موفقیت به دانش آموزان و تشکر از زحمات همکاران و حمایت‌های اولیاء جهت شناسایی دانش آموزان مستعد و علاقمند، از مجموعه پرسنل شاغل در پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) که در راستای پرورش و هدایت دانش آموزان در مسیر علاقه‌ها و استعدادهایشان همت کردند، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی