تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

بنت: اگر وزیر جنگ بودم، دستور کشتار تظاهرکنندگان در غزه را می‌دادم

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اگر وزیر جنگ می‌بود، دستور کشتار تمامی تظاهرگان فلسطینی در غزه را صادر می‌کرد.

کد خبر: ۱۱۷۴۳
۰۹:۰۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - نفتالی بنت، وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در کنفرانسی که با هدف تشریح طرح سیاسی او برگزار شد، به فرماندهان سابق ستاد مشترک ارتش صهیونیستی در مرکز پژوهش‌های قومیتی رژیم صهیونیستی گفت: ما باید توان بازدارندگی خودمان را تقویت کنیم.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، به نقل از منابع قدس اشغالی، وی افزود: ما باید تا حد زیادی سیاست امنیتی اسرائیل را اصلاح کنیم و ضمن تقویت توان بازدارندگی، از مرحله شعار به مرحله عمل برسیم.

بنت تأکید کرد: طی ماه‌های گذشته همه‌روزه ده‌ها فلسطینی از موانع مرزی غزه عبور می کنند. آنها بمب‌گذاری می‌کنند و سپس به سلامت به داخل غزه باز می‌گردند. اگر من مسئول نظامی بودم، به سربازان دستور می‌دادم تمامی آنها را قبل از اینکه به داخل غزه بازگردند، بکشند.

وی درباره عملیات اخیر در شهرک صهیونیستی آریئل که باعث کشته شدن دو شهرک‌نشین صهیونیست و زخمی شدن یک تن دیگر شد، اعلام کرد که باید منزل مجری این عملیات تخریب شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی