تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

وضعیت بدهی مالیاتی سرخابی ها تعیین تکلیف شد

وضعیت بدهی مالیاتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان سال ۹۵ تعیین تکلیف شد و این دو باشگاه از لحاظ بحث مالیات هیچ مشکل خاصی ندارند.

کد خبر: ۱۱۷۳۱۰
۱۰:۱۰ - ۰۷ دی ۱۴۰۰

وضعیت بدهی مالیاتی سرخابی ها تعیین تکلیف شد

دیدارنیوز:
امیرحسین مطلبی ، اظهار کرد: پرونده بدهی مالیاتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از سال‌های گذشته تا پایان سال ۹۵ در "هیات ۲۵۱ مکرر" مورد بررسی و بخشی از بدهی این دو باشگاه تا جایی که قانون اجازه می‌دهد مورد بخشودگی قرار گرفت و به اداره کل مالیاتی شمال استان تهران ارسال شد. در حال حاضر نیز این دو باشگاه تا پایان سال ۹۵ بدهی مالیاتی ندارند و اگر بدهی هم داشته باشند، در حال رسیدگی است.

او گفت: از لحاظ بحث مالیاتی این دو باشگاه دیگر مشکل خاصی ندارند و وضعیت بدهی‌های آن‌ها طبق روال قانونی تا پایان سال ۹۵ انجام شده و پرداخت‌هایی که لازم بود، صورت گرفته و دو باشگاه تعیین تکلیف شده‌اند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان پیرامون این پرسش که وضعیت بدهی این دو باشگاه از سال ۹۵ تا به امروز چگونه است؟ افزود: از سال ۹۶ تا به الان این دو باشگاه به دلیل پر کردن اظهارنامه مالیاتی، و هماهنگی خوبی که با اداره کل مالیاتی داشتند، مشکل مالیاتی ندارند و اگر بدهی هم وجود داشته باشد، در حال رسیدگی است.

مطلبی هم‌چنین درباره وضعیت بدهی مالیاتی فدراسیون‌ها نیز گفت: برخی از فدراسیون‌ها به دلیل نداشتن حامی مالی خوب و اعتبار کافی براساس قانون هیات ۲۵۱ مکرر، بخشی از بدهی مالیاتی‌شان یا بخشوده شده و یا میزان بدهی‌شان کاهش پیدا کرده است. سایر فدراسیون‌ها نیز شرایط خوبی دارند و تا به امروز از نظر بحث بدهی مالیاتی با مشکل خاصی مواجه نبودند.

وی در پایان افزود: فدراسیون‌ها نیز همانند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دلیل پر کردن اظهارنامه مالیاتی از سال ۹۶ تا به امروز مشکل خاصی از نظر بدهی مالیاتی ندارند و در صورت وجود بدهی، پرونده مالیاتی آن‌ها در حال بررسی و رسیدگی است، وزارت ورزش و جوانان نیز در این زمینه هر کجا فدراسیون‌ها و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیاز به کمک داشته باشند، همکاری لازم را داشته است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مالیات
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی