تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

دانلود آهنگ انقلابی،  آهنگ دهه فجر و دانلود آهنگ ۲۲ بهمن

:گاهی یک کلمه، یک بیت یا یک موسیقی آنقدر ما را به عمق یک رویداد می‌برد، که سالها سخنرانی و مطالعه و خبر آن کار را نمی کند. این اتفاق در مورد پیروزی انقلاب بسیار مشخص و واضح است.

کد خبر: ۱۱۶۹۲۶
۱۱:۳۷ - ۰۱ دی ۱۴۰۰

دانلود آهنگ انقلابی،  آهنگ دهه فجر و دانلود آهنگ ۲۲ بهمن

دیدارنیوز:گاهی یک کلمه، یک بیت یا یک موسیقی آنقدر ما را به عمق یک رویداد می‌برد، که سالها سخنرانی و مطالعه و خبر آن کار را نمی کند. این اتفاق در مورد پیروزی انقلاب بسیار مشخص و واضح است. جایی که موسیقی‌های زیبای انقلابی، از همان قبل از ورود و بازگشت امام تا روزهای بعد که تشکیل دهند دهه فجر شدند، ادامه داشت و در روز 22 بهمن به اوج خود رسید. با گذشت چندین دهه از این اتفاقات و جریانات،  کافی است با دانلد آهنگ انقلابی یک کلمه از آن ترانه‌ها، یا قسمتی از موسیقی متن آنها به گوش ما برسد. چشم‌ها را می‌بندیم و درون دنیایی از خاطرات و افتخار غرق می‌شویم. اگر با این حرف مخالف هستید کافی است امتحان کنیم :

به لاله در خون خفته      شهید دست از جان شسته           قسم به فریاد آخر           به اشک لرزان مادر

مطمئنا خیلی از شما نیز این متن را همراه با همان ریتم آهنگ و موسیقی انقلابی که سالها شنیده‌ایم، خواندید. این تاثیر کلام و موسیقی است که خود را ماندگار می‌کند.

آهنگ‌های انقلابی مروری بر  تاریخ

دهه فجر و آن روزهای پر شکوه که همراه با اتفاقی خاص در تاریخ کشور ما همراه شد و نتیجه آن پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی بود، هر ساله با مراسم بسیار زیبایی، گرامی داشته می‌شود و با دانلود آهنگ‌های دهه فجر برای ما تکرار می‌شوند. اما یک چیز به ما ثابت شده است که هر قدر هنرمندان توانمند کشور تلاش کنند و متن‌ها و موسیقی‌های جدیدی را ارائه دهند، بازهم آنچه وجود ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، دانلود آهنگ 22 بهمن با بیان حماسی و موسیقی انقلابی آن سال‌هاست. مطمئنا خیلی از شما ها نیز دوست داشته‌اید به یک مجموعه چنینی از موسیقی دسترسی داشته باشید و با دانلود آهنگ دهه فجر، چشم‌هایتان را ببندید تا در گذر خاطرات به سالهای قبل سفر کنید. خیلی از ما‌ دوران کودکی، مراسمات مدرسه و راهپیمایی‌های مختلف را با آهنگ 22 بهمن، گذرانده‌ایم. وقتی در گروه موسیقی مدرسه ساعت‌ها تمرین می‌کردیم تا با صدای کودکانه اما لحنی حماسی، بلند بخوانیم :

بوی گل سوسن و یاسمن آید

عطر بهاران کنون از وطن آید

جان ز تن رفتگان سوی تن آمد

رهبر محبوب خلق از سفر آمد

این بیان از موسیقی و حس و حال آن دوره را می‌توان با دانلود آهنگ دهه فجر یا دانلود آهنگ انقلابی، دوباره در یک مجموعه بی‌نظیر فراهم آورد تا لحظاتی را در تاریخ همراه با مسیر زندگی همراه شوید. به علت اینکه اکثر این موسیقی‌های انقلابی برای دهه فجر سال 57 و یا سال‌های اولیه پیروزی انقلاب است به صورت کیفیت پایین در خیلی از سایت‌ها به اسم دانلود آهنگ انقلابی و دانلود آهنگ دهه فجر، قرار داده‌ شده‌اند. برای همین مخاطب بعد از گوش کردن قسمتی از ترانه، به علت کیفیت پایین از باقی آن صرف نظر می‌کند. پس فراهم آوردن همه این موزیک‌های حماسی به تنهایی کافی نیست و باید بهترین کیفیت آن‌ها را به صورت دانلود آهنگ 22 بهمن در اختیار شنونده قرار داد. با همان صدای واضح و خوب و پس زمینه هیاهوی روزهای دهه فجر آن سال که مردم در کنار هم، اتفاقی بزرگ را ایجاد کردند.

 

دانلود آهنگ انقلابی،  آهنگ دهه فجر و دانلود آهنگ ۲۲ بهمن

متن آهنگ‌های دهه فجر و 22 بهمن

یکی از چالش‌هایی که برای اکثر ما نیز پیش آمده است، داشتن متن این آهنگ‌ها می‌باشد. در کنار دانلود آهنگ دهه فجر  و آهنگ 22 بهمن، دوست داریم متن آهنگ را داشته باشیم و گاهی جملات و یا بیت‌هایی از آن ترانه را به صورت پست یا استوری در صفحات مجازی خود قرار دهیم. پس چه خوب است که اگر سایت یا مجموعه‌ای به گردآوری این آهنگ‌های حماسی اقدام کرده‌ است متن‌های آماده آن را نیز در صفحه دانلود آهنگ انقلابی، قرار دهد. دقیقا کاری که در سایت موزیکیشو انجام گرفته است. با این شکل هم می‌توانید متن را خودتان داشته باشید و هم اگر کودکان و نوجوانانی دارید که قرار است برای گروه موسیقی مدرسه هم‌خوانی کنند، این ترانه‌ها را در اختیار آنها قرار بدهید.

آهنگ‌های جدید و قدیم دهه فجر

مورد بعدی که باعث ایجاد حسی متفاوت در شنونده می‌شود، دسترسی همزمان به لینک دانلود آهنگ دهه فجر قدیمی و جدید است. با این شکل گاهی حال و هوای آن روز‌ها را با متن ترانه‌های امروزی مقایسه می‌کند و ترکیب این‌ها به عنوان لیست پخش موسیقی برای این ایام خاص، بسیار متفاوت می‌شود. در خیلی موارد وقتی شما دانلود موزیک حماسی یا  دانلود موزیک انقلابی را جستجو کنید، سایت‌ها معمولا چند کار گزیده و مشخص را به شما نشان می‌دهند و منبع وسیعی از آنچه از گذشته تا به امروز برای این رویداد خوانده شده و مردم همراه آن بودند، ارائه نخواهند کرد. بنابراین سایت‌هایی که این مجموعه‌ها را به صورت لینک کامل  دانلود آهنگ انقلابی، در اختیار قرار می‌دهند، مطمئنا حس بهتری را ایجاد می‌کنند.

 

تکرار روزهای خاص دهه فجر با موسیقی خاص انقلابی

آنچه در موسیقی تاثیر چند برابری ایجاد می‌کند تناسب زمانی و مکانی مناسب با موضوع اتفاق افتاده است. شاید از دلایل مهمی که ما تحت هر شرایطی و با هر حس و حالی به شنیدن یک موسیقی می‌نشینیم، احساسمان درگیر آن می‌شود، همین موضوع باشد که سالهای سال متناسب با یک شرایط خاص و یک حس شور و شعف از تغییر ایجاد شده، شنونده آهنگ 22 بهمن بوده‌ایم. روزی که در تاریخ ثبت شد و برای یادآوری آن فقط باید به زمزمه آنچه می‌شنوید، پرداخت. ناخودآگاه انسان بسیار جای عجیبی است و دنیای متفاوتی با آنچه در بیرون بروز می‌دهید رسم می‌کند. گاهی دانلود آهنگ دهه فجر، بدون اینکه متوجه شوید شما را در میان روزها و سال‌ها جابجا می‌کند. تاثیر این مورد را نیز همچون بحث اول که گفتیم با شنیدن یک کلمه متن را به یاد می‌آورید، حتما تجربه کرده‌اید. با دانلود آهنگ انقلابی و اوج گرفتن لحن حماسی ترانه انقلابی، تصاویری که شاید سال‌ها دیگر آنها را در تلویزیون ندیده‌اید و از یادتان رفته، جلوی چشم شما رژه می‌رود. تصاویر لحظات شادی و خوشحالی مردم که گل در دست دارند و به یکدیگر تبریک می‌گویند یا کمی قبل‌تر، تصاویری که با متن آهنگ همراه است و مردمی را نشان می‌دهد که با دست خالی در مقابل نیروهای نظامی ایستاده‌اند تا آنچه قرار است اتفاق بیافتد را پایه گذاری کنند.

پیروزی انقلاب تشکیل شده از این حماسه‌های شکل گرفته در دهه فجر است و نتیجه آن در روز 22 بهمن آن چیزی شده است که با دانلود آهنگ انقلابی، هر ساله فریاد آن را تکرار می‌کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی