تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
عضو کمیسیون بهداشت مجلس

امیکرون تا دوهفته دیگر، سویه غالب می‌شود/ درخواست از دولت برای بازگشت قرنطینه کامل و دورکاری

همایون سامه‌یح، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان این که تا دو هفته دیگر اُمیکرون تبدیل به سویه غالب کرونا در کشورمان می‌شود گفت: دولت باید برای جلوگیری از انتشار این ویروس اقدامات لازم را انجام دهد تا تبدیل به مشکل بغرنج نشود؛ از جمله آن بازگشت دورکاری است.

کد خبر: ۱۱۶۸۵۸
۱۳:۴۳ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰

امیکرون تا دوهفته دیگر سویه غالب می‌شود

دیدارنیوز ـ همایون سامه‌یح، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار کرد: متاسفانه واکسن‌های موجود در مقابل اُمیکرون کارایی آنچنانی را ندارد؛ البته شرکت برکت می‌تواند واکسنی برای مقابله با اُمیکرون تولید کند و چنین توانایی را دارد؛ امیدواریم برکت با سرعت عمل وارد شده و واکسنی برای مقابله با اُمیکرون تولید کند.

محدودیت‌ها اعمال شود/ دورکاری برگردد

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم پروتکل‌های بهداشتی گفت: مردم باید از ماسک و مواد ضد عفونی کننده استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند درست است که اکنون در کشورمان هیچ شهری از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار ندارد، اما اُمیکرون وارد کشور شده و تا دو هفته دیگر تبدیل به سویه غالب می‌شود و این اجتناب ناپذیر است.

سامه‌یح با اشاره به اقدامات کشور‌های اروپایی گفت: کشور‌های اروپا ممنوعیت سفر از کشور‌های آفریقایی را انجام دادند، اما در نهایت درگیر اُمیکرون شدند مطمئنا این شرایط در ایران هم ایجاد می‌شود؛ لذا لازم است دولت از همین الان فکری کند تا مشکل بغرنج نشود. باید اقدامات لازم برای جلوگیری از انتشار خیلی زیاد سویه اُمیکرون صورت گیرد تا باز به شرایط قبلی دچار نشویم.

این عضو کمیسیون بهداشت و مجلس در پایان گفت: لازم است دولت محدودیت‌ها را دوباره اعمال کند که از جمله آن برگشت دورکاری و بستن پاساژ‌ها و رستوران‌ها و جلوگیری از انجام تجمع‌ها و یک قرنطینه کامل است. حتی با وجودی که موافق تدریس مجازی نیستم، اما در این شرایط باید از حضور دانش آموزان در مدارس جلوگیری کرده و آموزش به صورت حضوری نباشد.

برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی