تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

روز جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ماه، در واپسین روز‌های گلابگیری، وارد کاشان شدیم. یک روز آفتابی و دلچسب، همواره تصورم این بود که کاشان، همانند خیلی از شهر‌های ایران واجد تلفیق هر دو ویژگی سنت و...

جواد امام: خاتمی می‌خواهد در چهارچوب قوانین با حاکمیت گفت‌وگو کند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: محبوبیت اصلاح‌طلبان در مقابل اصولگرایان واقعیت جامعه است و این موج تخریب هم نشان می‌دهد این واقعیت به قوت خود باقی است.

کد خبر: ۱۱۶۷۴
۱۱:۱۱ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - جواد امام  با اشاره به آغاز موج تخریب‌ها علیه اصلاح‌طلبان، به ویژه رییس دولت اصلاحات گفت: محبوبیت اصلاح‌طلبان در مقابل اصولگرایان واقعیت جامعه است و این موج تخریب هم نشان می‌دهد این واقعیت به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد: علیرغم تخریب‌ها و نارسایی‌های دولت که بعضا به پای اصلاح‌طلبان نوشته می‌شود؛ دشمنان نظام و بیرونی‌ها می‌دانند مادامی که اصلاحات هست، جمهوری اسلامی هم هست. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در همین حال، جریان داخل هم می‌داند تا زمان حضور اصلاح‌طلب‌ها، یک رقیب جدی برای آنها وجود دارد که همزمان به بال جمهوریت در کنار بال اسلامیت نظام می‌پردازد.

وی افزود: پس اگر این اقبال در جامعه نبود، طرف مقابل هم لزومی نمی‌دید تا به دروغ متوسل شده و سعی کند تا با تخریب، تاثیرگذاری این جریان را در جامعه کاهش دهد. این افراد همان‌هایی هستند که رای ملت و جمهوریت نظام را بر نمی‌تابند.

امام همچنین با استقبال از پیشنهاد الیاس حضرتی برای ارسال نامه از سوی سید محمد خاتمی به مقام معظم رهبری و سران قوا در جهت ارائه راهکار و پیشنهاد گفت: آقای خاتمی در تلاش است در چهارچوب نظام و قوانین با مسئولان و حاکمیت گفت‌و‌گو کند تا بتواند تا جای ممکن از روند ایجاد یاس و ناامیدی جلوگیری کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
سعید
|
United States
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
اعتماد به نفس اصلاح طلب ها تو حلقم! خدائیش فکر می کنید خیلی محبوب هستید؟ با پشتیبانی از روحانی فاتحه اصلاحات برای همیشه در ایران خونده شد. البته می دونم که منتشرش نمی کنید.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی