تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

وزیر بهداشت: با رعایت پروتکل‌ها احتمال ابتلا به ویروس «اومیکرون» بسیار اندک است

مهر نوشت: وزیر بهداشت گفت: دولت ارز کافی در اختیار وزارت بهداشت قرار داده است و ستادی در وزارت بهداشت به صورت شبانه روزی وضعیت دارو را رصد می کند.

کد خبر: ۱۱۶۵۴۷
۱۵:۰۵ - ۲۶ آذر ۱۴۰۰

وزیر بهداشت: با رعایت پروتکل‌ها احتمال ابتلا به ویروس «اومیکرون» بسیار اندک است

 

دیدارنیوز ـ بهرام عین اللهی در جریان سفر به خاتم، با حضور در فرمانداری این شهرستان گفت: شعار دولت سیزدهم، خدمتگزاری و حرکت جهادی در مناطق محروم است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به انجام واکسیناسیون علیه کرونا در کشور اشاره کرد و افزود: با انجام واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، احتمال ابتلا به امیکرون و هر سویه دیگری از این ویروس بسیار کم است.

عین اللهی اظهار داشت: در حال حاضر ۸۷ درصد جمعیت کشور در برابر کرونا واکسینه شده اند که در برخی استان ها پوشش واکسیناسیون بالای ۹۰ درصد انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۸۹ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال در استان یزد دوز اول و ۷۶ درصد دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

عین اللهی با شاره به وضعیت وخیم کرونا و شیوع ا میکرون در جهان ادامه داد: در کشور ما علی رغم مشاهده برخی موارد مشکوک و آزمایش های انجام شده، هنوز گزارش رسمی از مشاهده سویه جدید کرونا اعلام نشده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: انتشار خیلی سریع و پایین بودن مرگ و میر از ویژگی های این ویروس است و همچنان واکسیناسیون، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ضدعفونی ها از راه های پیشگیری به شمار می اید که با انجام واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، احتمال ابتلا به ا میکرون و هر نوع دیگری از این ویروس بسیار کم است.

دکتر عین اللهی با اشاره به وضعیت دارو افزود: دولت ارز کافی در اختیار وزارت بهداشت قرار داده است و ستادی در وزارت بهداشت به صورت شبانه روزی وضعیت دارو را رصد می کند.

وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی خاطر نشان کرد: امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته کمبودی در حوزه دارو نداریم و با تلاش دوستان نواقص در برخی از داروهای خاص برطرف خواهد شد.

وی همچنین به وضعیت گردشگری سلامت در کشور اشاره کرد و افزود: از نظر پزشکی در کشور وضعیت ممتازی دارا هستیم و بسیاری از کشورها علاقه مندند بیمارانشان در کشور ما درمان شوند که این افتخار جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید که توانسته متخصصان و پزشکانی حاذق را تربیت کند.




برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی