تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

میشل عون: برگزاری جلسات کابینه لبنان یک نیاز مبرم و اساسی است

رئیس جمهور لبنان ضمن تأکید بر تلاش برای برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد خود گفت که برگزاری جلسات کابینه یک نیاز مبرم و اساسی است.

کد خبر: ۱۱۶۳۶۴
۱۱:۱۱ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰

میشل عون: برگزاری جلسات کابینه لبنان یک نیاز مبرم و اساسی است

دیدارنیوز - به نقل از سایت النشره، میشل عون، رئیس جمهور لبنان در دیدار با هیئتی از سندیکای وکلا گفت: مسائل زیادی وجود دارد که به مصوبات کابینه نیاز دارد و در راس آن امور مالی و مسائل مربوط به چندین بخش از جمله حمایت مالی برای خرید دارو و لوازم پزشکی و پرداخت تسهیلات بیمارستان‌ها است.

وی بر پیگیری اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد خود تاکید کرد و گفت: فروپاشی وضعیت مالی در لبنان نتیجه روش اداره حکومت در قبل است که موجب افزایش شدید هزینه‌ها و روی هم انباشته شدن وام‌ها و مشکلات بخش بانک‌ها و قاچاق اموال به خارج شده است.

وی گفت: ما توانستیم دستاورد‌های مهمی به ویژه در سطح مبارزه با تروریسم را به دست آورده و لبنان را از باند‌های زیرزمینی پاکسازی کنیم.

جلسه کابینه لبنان از ۱۲ اکتبر بعد از درخواست وزرای جنبش أمل و حزب‌الله برای برکناری طارق البیطار، قاضی پرونده تحقیقات انفجار بندر بیروت برگزار نشده است.

در این راستا نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان در دیدار با هیئت ریاست جمهوری فرانسه و هماهنگ کننده کمک‌های بین‌المللی در لبنان گفت: تماس‌ها برای از سرگیری جلسات کابینه که بیش از یک ماه است به دلیل اختلافات درباره تحقیقات انفجار بندر بیروت متوقف شده، ادامه دارد. دوره آتی ایجاب می‌کند که دولت جلسات فشرده‌ای را برای بررسی پرونده‌های مختلف و برگزاری مذاکرات و پیگیری مذاکرات کنونی با صندوق بین‌المللی پول برگزار کند. تماس‌ها برای ایجاد راه حلی برای وضعیت کنونی دولت ادامه دارد. مذاکرات با صندوق بین‌المللی پول به خوبی پیش می‌رود و احتمالا به زودی شاهد نتایج آن باشیم.

وی گفت: درخواست برای برگزاری جلسه کابینه بدون فراهم کردن شرایط مناسب احتمالا موجب تنش سیاسی بیشتری شده و راه حل‌ها را بیشتر پیچیده کند. برای همین ما قبل از اتخاذ تصمیمی در این راستا باید تماس‌هایمان را تکمیل کنیم.

هیئت فرانسه نیز اعلام کرد که شاهد تحولات مثبتی از جمله ادامه مذاکرات میان لبنان و صندوق بین‌المللی پول بوده است و لازم است قبل از موعد انتخابات پارلمانی توافقی با این صندوق ایجاد شود.

منبع: ایلنا
برچسب ها: میشل عون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی