تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

وزیر ارتباطات بالاخره به اینستاگرام پیوست!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از گذشته چند ماه از آغاز حضور در راس این وزارتخانه به شبکه‌های اجتماعی داخلی و نیز اینستاگرام پیوست.

کد خبر: ۱۱۶۳۱۳
۱۶:۰۷ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰

وزیر ارتباطات بالاخره به اینستاگرام پیوست!

دیدارنیوز: «سید جمال هادیان» مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در توییتر از پیوستن «عیسی زارع پور» به شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از گذشت چهار ماه از ریاستش در این وزارتخانه به برخی شبکه‌های اجتماعی پیوست.

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات ادامه‌داد: ‌هفتمین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور به برخی شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی پیوسته است.

از جمله شبکه‌های اجتماعی داخلی که عیسی‌زارع‌پور عضو آن شده است می‌توان به پیام‌رسان‌های گپ، سروش، ایتا، بله و سوپر اپلیکیشن روبیکا اشاره کرد. همچنین در بین شبکه‌های خارجی او فقط در اینستاگرام و لینکدین عضو شده است.

زارع‌پور، وزیر ارتباطات پیش از این در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که چندان اهل رسانه نیست.

وزیر ارتباطات به اینستاگرام پیوست

وی افزود: من در شبکه‌های اجتماعی هستم، اما ترجیح می‌دهم که وزیر ارتباطات و وزیر برقراری ارتباطات مردم با یکدیگر باشم تا وزیر رسانه. من واقعا وقتش را ندارم. البته برای کار‌های خانوادگی و کار‌های مربوط به دانشجویانم در دانشگاه کاملا آنلاین هستم.

همچنین او در گفت‌وگویی دیگر در مورد اینکه چرا در توئیتر عضو نمی‌شود گفته بود: در شبکه‌ای که از نظر قانون استفاده از آن ممنوع است، عضو نخواهد شد.

از سوی دیگر زارع‌پور اعلام کرده بود که اینکه از وی توقع برود در شبکه‌های اجتماعی حضور رسمی داشته باشد و به همه کامنت‌ها پاسخ بدهد توقع بالایی است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی