تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

پایان جریمه‌های یک میلیونی تردد با خودروی شخصی

مهر نوشت: بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی کشور هیچ شهری در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد و این یعنی دیگر جریمه یک میلیون تومانی نداریم؛ اما همچنان ابهاماتی در طرح قرنطینه هوشمند وجود دارد.

کد خبر: ۱۱۶۰۹۹
۱۱:۴۲ - ۲۰ آذر ۱۴۰۰

پایان جریمه‌های یک میلیونی تردد با خودروی شخصی

 

دیدارنیوز ـ جریمه‌های کرونایی در جاده‌ها طرحی بود برای کاهش سفر در ایام کرونایی، بر اساس این طرح خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی از شهرها با وضعیت قرمز کرونایی یک میلیون و از شهرها با وضعیت نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه به دنبال داشت.

بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی کشور با عبور از موج پنجم کرونا، هیچ شهری در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد و این یعنی دیگر جریمه یک میلیون تومانی برای ترددهای غیرمجاز جاده‌ای نداریم؛ بر اساس این رنگ بندی، ۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۲۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر اساس این گزارش، هم‌اکنون شهرستان‌های اشنویه (آذربایجان غربی)، طبس، نهبندان (خراسان جنوبی)، بافت، زرند، سیرجان (کرمان)، بافق، بهاباد (یزد) در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند. خارج شدن تمامی شهرها از وضعیت قرمز و واکسینه شدن اکثر افراد به معنی مجاز شدن سفر نیست چراکه کرونا همچنان در کشور وجود دارد و جان هموطنان را می‌گیرد.

سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور با تأیید این خبر گفت: همانگونه که اعلام شد تنها ۸ شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند و خوشبختانه هیچ شهری در وضعیت قرمز کرونایی نیست و این یعنی دیگر جریمه یک میلیون تومانی نداریم و فقط جریمه‌های ۵۰۰ تومانی شهرهای نارنجی پا برجا است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا قرنطینه هوشمند به پلیس اعلام شده یا خیر، گفت: هنوز از جزئیات این طرح چیزی به پلیس اعلام نشده و مبنای محدودیت‌های جاده‌ای همان طرح قبلی که بر اساس رنگ بندی جریمه اعمال میش شد، است.




ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی