تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

گزینه‌های لیون برای تقویت خط حمله؛ لاکازت آزمون در کنار هم‌بازی طارمی

سردار آزمون در بین گزینه‌های خط حمله تیم لیون قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۱۵۵۷۶
۱۳:۵۹ - ۱۱ آذر ۱۴۰۰

 

گزینه‌های لیون برای تقویت خط حمله؛ لاکازت آزمون در کنار هم‌بازی طارمی

 

دیدارنیوز: سردار آزمون این روز‌ها بیشتر از همیشه به جدایی از زنیت‌سن‌پترزبورگ نزدیک شده و به‌نظر می‌رسد پس از حدود ۸سال، روز‌های پایانی حضورش در فوتبال روسیه را سپری می‌کند. این مهاجم ایرانی که سال‌ها به فضای لیگ این کشور عادت کرده با نزدیک شدن به پایان مدت قراردادش با زنیت به فکر جدایی از این تیم و حضور در باشگاهی دیگر در لیگ‌های معتبر اروپایی افتاده است. گفته می‌شود لیون فرانسه اصلی‌ترین مقصد اوست و احتمالا در ژانویه با این باشگاه قرارداد خواهد بست.

سایت «ژان‌فوتکس» فرانسه در گزارشی از شرایط لیون در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی نوشت: «لیون در ژانویه و با شروع رقابت‌های جام‌ملت‌های آفریقا سه بازیکن خود را از دست خواهد داد. کارل لکامبی (کامرون)، اسلام سلیمانی (الجزایر) و تینو کادوره (زیمبابوه) بازیکنانی هستند که به‌همراه تیم‌ملی کشورشان در این مسابقات حاضر خواهند شد و به همین دلیل این باشگاه در تلاش است راه‌حلی برای یافتن جانشینان آن‌ها پیدا کند. ژان‌میشل آولاس و جونینیو، رئیس و مدیرفنی تیم در بازار نقل‌و انتقالات به‌دنبال بازیکنانی هستند که بتوانند برای نیم‌فصل دوم لیون را همراهی کرده و بتوانند در ترکیب این تیم تاثیرگذار باشند.

در این میان از نام‌هایی، چون سردار آزمون (زنیت)، خسوس کرونا (پورتو)، الکساندر لاکازت (آرسنال) و داوید نرس (آژاکس) به‌عنوان گزینه‌های این باشگاه نام برده می‌شود. این باشگاه همچنین مشغول رقابت با یک تیم لیگ برتر برای به خدمت گرفتن یک جوان آینده‌دار است. یانیس هاجی، پسر گئورگی اسطوره فوتبال رومانی که یکی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال این کشور است و در گلاسکورنجرز اسکاتلند بازی می‌کند مورد توجه لیون قرار گرفته و البته استون‌ویلا هم این هافبک تهاجمی ۲۳ساله را می‌خواهد.

هاجی در تابستان۲۰۲۰ از خنک بلژیک راهی اسکاتلند شد و حالا به‌نظر می‌رسد استون‌ویلا برای پر کردن جای خالی جک گریلیش او را مدنظر دارد. از طرف دیگر سردار آزمون هم یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های این تیم فرانسوی برای تقویت خط‌حمله است و با توجه به اینکه قراردادش در انتهای فصل به پایان می‌رسد می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای آن‌ها باشد. براساس آخرین اطلاعاتی که منتشر شده است ظاهرا رئیس باشگاه لیون که در تابستان هم رقابت نزدیکی با بایرلورکوزن برای خرید آزمون داشت حالا توانسته به هدفش برسد و این رقیب آلمانی را کنار زده است.

حتی گفته می‌شود او چک این قرارداد را نیز صادر کرده است و به این ترتیب باید منتظر انتقال این بازیکن در ابتدای ژانویه باشیم. لیون که از ابتدای فصل لطمه زیادی از مصدومیت بازیکنانش خورده و حتی در مقطعی از فصل مجبور شد لوکاس پاکتا را یک خط جلوتر برده و در خط‌حمله به‌کار گیرد حالا به‌دنبال تقویت تیم خود در نیم‌فصل است. البته در این میان ماجرای دیگری نیز وجود دارد و آن اینکه ممکن است لیون مجبور شود با وجود خرید آزمون از زنیت او را به‌صورت قرضی به این تیم روسی بدهد تا او این فصل را به‌همراه تیمش در لیگ روسیه حضور داشته باشد و از ابتدای فصل بعد راهی لیگ فرانسه شود. در چنین شرایطی شاید با قیمت مناسب‌تری بتواند هدف موردنظرش را به خدمت بگیرد.»

منبع: شفقنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی