تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سردار آزمون و باشگاه لیون در خط پایان

یورو فوتبال روسیه پیش بینی کرد در تعطیلات زمستانی شاهد حضور سردار آزمون مهاجم تیم زنیت در باشگاه لیون فرانسه نخواهیم بود. با این که این آخرین فرصت تیم روسی برای فروش مهاجم ایرانی است.

کد خبر: ۱۱۵۷۷۰
۱۰:۲۴ - ۱۵ آذر ۱۴۰۰

سردار آزمون

دیدارنیوز - پیش از بازی ایران – سوریه در بازی نخست مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ که روز‌های پایانی نقل و انتقالات تابستانی بود اعلام شد که سردار آزمون در تست پزشکی لیون حاضر خواهد شد و بعد از آن به اردوی تیم ملی فوتبال ایران ملحق خواهد شد. هر چند او به دلیل دو اخطاره بودن نمی‌توانست تیم ملی را در این بازی همراهی کند، اما این خبر اشتباه از آب در آمد تا مشخص شود در فصل جاری و برای چهارمین سال متوالی شاهد حضور سردار آزمون در ترکیب تیم زنیت خواهیم بود.

به تازگی بحث حضور سردار آزمون در تیم لیون داغ‌تر شده، اما یورو فوتبال روسیه پیش بینی کرد این نقل و انتقال انجام نخواهد شد و در مورد دلایل آن به این نکات اشاره کرد: «به نظر می‌رسد میل به بازی در بهترین لیگ‌ها در سردار آزمون خیلی قوی نیست. شاید او خواسته به باشگاه زنیت بفهماند که آماده امضای قرارداد جدیدی با شرایط بهتری نسبت به پیشنهاد ماه نوامبر است. غول‌های فوتبال روسیه آماده پرداخت پول خوبی به فوتبالیست خوب هستند. میل به درآمد زیاد هم می‌تواند قدرتمندتر از جاه‌طلبی بازی در جایی مثل ایتالیا یا آلمان باشد. آزمون در شرایط سودمندی قرار دارد و بهترین مهاجم فوتبال روسیه است که خیلی‌ها مایلند او را در لیگ دیگری ببینند.»

در ادامه این گزارش می‌خوانیم: «وی در فصل تابستان نیز به بایرلوکوزن نزدیک شد، اما زنیت نتوانست جایگزین شایسته‌ای پیدا کند. اگر آزمون چند ماه پیش مشتاق رفتن بود اکنون موضع او قاطعانه نیست. هزینه خرید آزمون ۲۵ میلیون یورو است و تا یک سال آینده نیز این قیمت کاهش نمی‌یابد. او هم اکنون در دسترس زنیت است و باشگاه می‌تواند یک سال دیگر آزمون را به فروش رساند. برای زنیت مهم است که این دارایی ارزشمند را حفظ کند تا تابستان به طور رایگان جدا نشود. به نظر می‌رسد آزمون حاضر نیست آسایش را فدای بازی در یکی از ۵ لیگ برتر اروپایی کند.»

سردار آزمون به تازگی در مصاحبه‌ای گفته بود هیچ گاه صبحت از رفتن از زنیت نکرده است. باشگاه از او به خوبی حمایت می‌کند و تا زمانی که باشگاه مایل با حضور او در زنیت باشد با اشتیاق در این تیم بازی خواهد کرد. در این صورت باید گفت سردار آزمون و لیون در خط پایان قرار دارند. با این وجود که فرانسوی‌ها مایل بودند برای دراختیار گرفتن مهاجم تیم ملی فوتبال ایران برای ۴ فصل ۸ میلیون یورو برای پرداخت دستمزد به این بازیکن هزینه کنند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: سردار آزمون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی