تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه صنعت نفت و حفاری مطرح شد؛

حمایت از شركت‌های دانش‌بنیان منطقه‌ای با نگاه به بازارهای فرامنطقه‌ای

در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه صنعت نفت و حفاری بر حمایت از شركت‌های دانش‌بنیان منطقه‌ای برای ورود آنها به بازارهای فرامنطقه‌ای تاكید شد.

کد خبر: ۱۱۵۴۷۸
۱۰:۵۵ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰

حمایت از شركت‌های دانش‌بنیان منطقه‌ای با نگاه به بازارهای فرامنطقه‌ای

دیدارنیوز خوزستان: مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب روز سه­‌شنبه (۹ آذرماه ۱۴۰۰) در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه صنعت نفت و حفاری گفت: نمایشگاه امسال یك فرصت طلایی برای ارائه توانمندی­‌ها و ظرفیت‌­های شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری است.

 علیرضا دانشی با بیان ضرورت حركت در جهت رشد و توسعه سازندگان داخلی و ورود آنها به بازارهای فرامنطقه‌ای افزود: در این نمایشگاه علاوه بر گروه‌های كالایی، حوزه ابزار دقیق را باید به عنوان یك اولویت مدنظر قرار دهیم و سازندگان داخلی را برای ورود به این عرصه تشویق كنیم.

وی صدور خدمات فنی- مهندسی را یكی دیگر از محورهای مهم نمایشگاه امسال دانست و اظهار داشت: برای تحقق این امر باید محصولات خودمان را به ویژه در حوزه تعمیرات، خدمات فنی چاه­‌ها و طراحی و مهندسی عرضه كنیم و به سمت تبدیل شدن به یك بنگاه اقتصادی گام برداریم.

مدیر تداركات و امور كالا شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز در این نشست با اشاره به اینكه در نمایشگاه‌­های صنعت نفت و حفاری تعامل مثبتی برای تبیین مسائل و مشكلات مابین سازندگان و مصرف­‌كنندگان شكل می­‌گیرد گفت: در نمایشگاه امسال شاهد حضور اكثر سازندگان توانمند و بومی استان خوزستان خواهیم بود و بنا داریم برای ساخت اقلام فاقد نمونه، از شركت­‌های دانش بنیان حمایت و استفاده كنیم.

 سعید امینی زاده افزود: باتوجه به اینكه بخشی از تعمیرات اساسی ماشین آلات دوار به پیمانكاران سپرده می‌­شود یكی دیگر از مواردی كه بهتر است در نمایشگاه امسال روی آن تمركز شود ایجاد كنسرسیوم­‌هایی متشكل از شركت­‌های خدماتی و سازندگان است تا روند شركت در مناقصات مناطق نفتخیز جنوب برای آنها تسهیل شود.

مدیر امور فنی شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز اظهار داشت: اگر قصد داریم در ساخت داخل رو به جلو حركت كنیم باید قبل از برگزاری نمایشگاه نیازهای خود در حوزه كالاهای پرمصرف تحت الارضی و استراتژیك را شناسایی كنیم و آنها را در اختیار سازندگان بار اول و با استعداد ویژه قرار داده و طرح‌­های مختلف ساخت تجهیزات را از دانشگاه­‌ها، صنایع و سازندگان برتر احصاء كنیم.

مهندس صادق فتح الهی ادامه داد: با دعوت از فعالان حوزه نفت و گاز سایركشورها در نمایشگاه امسال می توان در زمینه ساخت و مباحث صدور خدمات فنی - مهندسی به نتایج مطلوب­‌تری برسیم.

در این نشست بر پررنگ‌­تر شدن مباحث پژوهش و فناوری، ایمنی و محیط زیست، تولید و امور فنی و همچنین استفاده از ظرفیت ارتباطی كانون بسیج مهندسین در نمایشگاه تأكید شد.

شایان ذكر است روسای روابط عمومی شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری گزارشی از اقدامات انجام شده و چگونگی برگزاری نمایشگاه صنعت نفت و حفاری در سال­‌های گذشته و امسال را ارائه دادند و سایر حاضرین در جلسه به بیان دیدگاه­‌ها و نظرات خود پرداختند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی