تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

اقدامات شبانه روزی و غیر آشکار پلیس در بازار سکه و ارز

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد که اقدامات اطلاعاتی و غیر آشکار پلیس در حوزه بازار طلا و ارز به شکل شبانه روزی در حال انجام است و اشراف خوبی از سوی پلیس بر فضای حقیقی و مجازی وجود دارد.

کد خبر: ۱۱۵۱۴
۱۳:۳۶ - ۱۴ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم رونمایی از طرح‌های فناورانه ناجا که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس پیشگیری ناجا برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: طرح‌هایی که امروز رونمایی شدند به صورت آزمایشی در چند استان از امروز عملیاتی شده و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تمام تحت نظرگاه‌های پلیس در کلانتری‌ها به دوربین مجهز است، تصریح کرد: خوشبختانه با سامانه‌های ما امکان پایش تصاویر نیز وجود دارد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امیدواریم با حمایت‌های مالی بتوانیم تمام کلانتری‌ها و مقرهای پلیسی را به دوربین مجهز کنیم، گفت: از طریق پایش تصویری بر گشت‌ها نیز نظارت می‌شود.

سردار اشتری در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره اقدامات پلیس در بازار طلا و ارز نیز اظهار کرد: از ماه‌های گذشته با درخواست مراجع قضایی و مسئولان اقتصادی کشور در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کردیم و برخی از مجرمان و افرادی که امروز محاکمه می‌شوند از افرادی هستند که توسط همکاران من شناسایی و دستگیر شده‌اند. این دستگیری‌ها هم در تهران و هم در برخی از استان‌ها بوده است.

وی درباره اقدامات نامحسوس در بازار سکه و ارز گفت: اقدامات اطلاعاتی و غیر آشکار پلیس به شکل شبانه روزی انجام می‌شود و ما اشراف اطلاعاتی خوبی در فضای مجازی و حقیقی داریم و هر زمانی که لازم باشد و از ما خواسته شود حتما ورود خواهیم کرد و هر زمان که دستگاه قضایی اراده کند ما می‌توانیم اقدام به شناسایی و برخورد با مخلان کنیم.

فرمانده ناجا در جواب سوالی پیرامون زمان حضور ماموران مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در محل حوادث نیز گفت: تاکید ما این است که پس از تماس با 110 اولین واحد ما با سرعت در منطقه حاضر شده و وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه بیش از 70 درصد تماس‌هایی که با 110 برقرار شده با رضایت تماس گیرنده پس از ماموریت همراه بوده است، گفت: اما ممکن است در بعضی از مکان‌ها به دلیل کمبود نیرو یا ترافیک، حضور در محل کمی طولانی‌تر شده باشد که امیدواریم با سامانه‌ها و تجهیزاتی که امروز رونمایی شده و نیز امکاناتی که در آینده به پلیس اضافه خواهد شد بتوانیم این خلاءها را جبران کنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی