تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

گاز شهری در آستانه قطع شدن

تسنیم نوشت: در حالی که مصرف گاز کشور به رقم ۵۳۰ میلیون مترمکعب در روز رسیده است وزیر نفت بار دیگر به پرمصرف‌ها و بد مصرف‌ها هشدار داد و گفت: مشترکان بهینه مصرف تشویق و مشترکان بد مصرف با مصوبه دولت به طور قطع جریمه خواهند شد.

کد خبر: ۱۱۴۶۰۸
۱۲:۳۸ - ۲۸ آبان ۱۴۰۰

گاز شهری در آستانه قطع شدن

 

دیدارنیوز ـ معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: با افزایش سرمای هوا، مصرف گاز در بخش خانگی به مرز ۵۳۰ میلیون مترمکعب در روز رسید.

مجید چگنی افزود: این در حالی است که مصرف گاز در این حوزه، روز سه‌شنبه (۲۵ آبان‌ماه) ۵۰۸ میلیون مترمکعب بود که پیش‌بینی می‌شود با ادامه روند کاهش دما، افزایش مصرف در بخش خانگی تا ۵۴۰ میلیون مترمکعب در روز نیز برسد.

وی ادامه داد: در مقایسه‌ای اجمالی با پارسال در همین بازه زمانی، افزایشی بی‌سابقه را در روند مصرف گاز شاهد بوده‌ایم؛ به این معنی که به نسبت سال ۹۹، به‌طور میانگین روزانه ۹۰ میلیون مترمکعب افزایش مصرف داشته‌ایم که بخشی از این مقدار مصرف، مربوط به سرمای زودرس است که از اوایل آبان‌ماه آغاز شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی