تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

پلمپ مرکز زیبایی که دختر نخبه ۱۹ساله اهوازی را به کما برد

دکتر فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مرکزی که این خانم در آن عمل را انجام داده، شناسایی شده و توسط پلیس اماکن و اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پلمب شده است و اقدامات قانونی در این خصوص در حال پیگیری است.

کد خبر: ۱۱۳۹۳۴
۰۹:۱۶ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰

پلمپ مرکز زیبایی که دختر نخبه ۱۹ساله اهوازی را به کما برد

دیدارنیوز خوزستان:رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: مراکز غیر مجازی که در حال حاضر در استان خوزستان فعال هستند مرتبا از طرف اداره نظارت بر درمان شناسایی می‌شوند. اقدامات قانونی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ که متشکل از سازمان نظام پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی است، در خصوص این مراکز انجام می‌شود و مرتبا مورد رصد قرار می‌گیرند و موارد غیر قانونی به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

وی افزود: یکی از مکان‌های محل تبلیغ این مراکز، اینستاگرام است؛ متاسفانه جوانان فریب این تبلیغات کذایی را می‌خورند و به افرادی مراجعه می‌کنند که صلاحیت لازم برای کار را ندارند.

دکتر علی خوانین مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز نیز در خصوص آخرین وضعیت این بیمار جوان اظهار کرد: این بیمار به بخش ICU منتقل شده و متاسفانه در مدت دو سه روزی که بستری است، هیچ گونه علائم امیدوارکننده‌ای نشان نداده است. همه اقدامات برای بیمار انجام شده و متخصصان نورولوژی نیز بیمار را ویزیت کرده‌اند اما فعلا هیچ نشانه امیدوارکننده‌ای برای بقای بیمار نداشته ایم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی