تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

سخنان رئیس‌جمهور در بدو ورود به سمنان

رئیسی در فرودگاه سمنان گفت: ظرفیت‌های مناسب تولیدی در کشور و استان سمنان امروز باید بهره‌برداری شود.

کد خبر: ۱۱۳۴۶۸
۰۹:۲۱ - ۱۳ آبان ۱۴۰۰

سخنان رئیس‌جمهور در بدو ورود به سمنان

 

دیدارنیوز ـ سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور دقایقی پیش در بدو ورود به استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران در فرودگاه سمنان اظهار کرد: به مسؤولان پرتلاش در استان سمنان، خانواده‌های معظم و مکرم شهیدان و جانبازان عزیز و ایثارگران گرامی درود می‌فرستیم و یاد همه شهدای استان سمنان را گرامی می‌داریم.

او ادامه داد: برای من توفیقی است که در روز ۱۳ آبان که یادآور رشادت دانش‌آموزان و دانشجویان و پرچمداری امام بزرگوارمان مقابل استکبار جهانی است، به استان سمنان سفر داشته باشم.

رئیس‌جمهور گفت: قبلاَ بررسی‌هایی در استان سمنان انجام شده و برخی از مشکلات و کمبودها در حوزه‌های مختلف در این سفر با جلساتی که با مدیران در ادارات و سازمان‌ها داریم و نشست‌هایی که با مسؤولان در حوزه‌های مختلف و فعالان اقتصادی برگزار می‌شود، بررسی خواهد شد و امیدواریم این مسائل را مروری داشته باشیم و به تصمیم روشنی نسبت به رفع مشکلات استان برسیم.

رئیسی بیان کرد: خداوند متعال در استان سمنان ظرفیت‌های بسیاری قرار داده و ظرفیت کشاورزی خیلی خوبی در استان داریم؛ ظرفیت‌های صنعتی و معدنی داریم و اگر این ظرفیت‌ها درست مورد بهره‌برداری قرار گیرد، علی‌رغم برخی کمبودها و مشکلاتی که وجود دارد، می‌توانیم افزایش بهره‌وری را داشته باشیم.

او گفت: در استان سمنان می‌توانیم افزایش اشتغال و تولید داشته باشیم و این جزو دستورات و برنامه‌های کاری است که در حضور نماینده معظم رهبری، استاندار و مسؤولان استانی دنبال خواهد شد.

رئیس‌جمهور بیان کرد: امیدواریم که خداوند متعال عنایت کند که این سفر همراه با تصمیماتی باشد که از مشکلات استان سمنان که ظرفیت های بسیاری دارد و همجواری‌اش با استان‌های دیگر در کشور می‌تواند اینجا را جایگاهی قرار دهد که با وضعیت فعلی کاملا متفاوت باشد، گره‌گشایی کند.

برچسب ها: رئیسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی