تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بهترین مربی جهان هم نمی‌تواند تیم بارسلونا را متحول کند

میرکو لوچسکیو سرمربی ینامو در مورد بازی امشب گفت سرجی بارخوان هم به عنوان مربی موقت نمی‌تواند معجزه کند. مهم نیست چه کسی مربی بارسا باشد، بهترین مربی دنیا هم در این فاصله زمانی اندک، نمی‌تواند بارسا را متحول کند.»

کد خبر: ۱۱۳۳۳۵
۱۵:۲۶ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

بهترین مربی جهان هم نمی‌تواند تیم را متحول کند

دیدارنیوز - امشب در ورزشگاه شهر کیف، بارسلونا برابر دینامو به میدان خواهد رفت. دیداری که برای هر دو تیم اهمیت بالایی دارد. بارسا دو بازی برابر بایرن و بنفیکا را شکست خورده ول موفق شد دینامو را در نوکمپ با یک گل شکست دهد. امشب در صورت پیروزی بر دینامو، امید‌های بارسا برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حفظ خواهد شد، اما هر نتیجه‌ای غیر از برد، به ضرر دو تیم تمام می‌شود. دینامو هر سه بازی خود را در دور رفت شکست خورده است.

بارسا امشب سرجی بارخوان را به عنوان مربی موقت روی نیمکت می‌بیند و او پس از تساوی ۱-۱ شنبه شب مقابل آلاوس، به دنبال اولین پیروزی است. بارسا امشب جرارد پیکه و سرخیو آگوئرو را در اختیار ندارد.

میرکو لوچسکیو سرمربی باتجربه دینامو در مورد بازی امشب گفت: «بله، پیکه نیست، ولی اریک گارسیا را دارند. آگوئرو نیست، ولی ممفیس دیپای و آنسو فاتی بازی خواهند کرد که مهاجمان خوب و قدری هستند. واضح است که بارسا بدون مسی در مقطعی دشوار به سر می‌برد و عوض کردن این شرایط ساده نیست. سرجی بارخوان هم به عنوان مربی موقت نمی‌تواند معجزه کند. مهم نیست چه کسی مربی بارسا باشد، بهترین مربی دنیا هم در این فاصله زمانی اندک، نمی‌تواند بارسا را متحول کند.»

لوچسکیو ادامه داد: «شکست دادن بارسا الان ساده‌تر از سال‌های گذشته است، ولی نباید فراموش کرد که بارسلونا همیشه بارسلوناست و همین حالا هم بازیکنانی باکیفیت دارد. هیچ بازیکنی از ما قیمتی مثل بازیکنان بارسا ندارد، ولی تیمی منسجم هستیم و به دنبال شکست دادن بارسا. آن‌ها می‌دانند که با تساوی ممکن است شانس صعود را از دست بدهند و به نظر من هم بنفیکا الان تیمی بهتر از بارسلوناست و شانس بیشتری نسبت به این تیم دارد. معتقدم شاید بارسلونا نتواند راهی دور بعد شود، ولی هنوز نمی‌توان در این مورد نظر قطعی داد.»

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی