تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

السد به دنبال یک بارسایی دیگر برای جانشینی ژاوی

با توافق احتمالی بارسلونا با السد برای عقد قرارداد با ژاوی، حالا باشگاه قطری برای جانشینی ژاوی به دنبال پیمنتا سرمربی بارسلونا بی هست تا سبک بازی خود را با یک مربی بارسایی دیگر ادامه دهد.

کد خبر: ۱۱۳۲۴۸
۰۹:۲۷ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

السد به دنبال یک مربی بارسلونایی برای جانشینی ژاوی

دیدارنیوز - به نظر می‌رسد توافقات میان دو باشگاه بارسلونا و السد برای بازگشت ژاوی به اسپانیا انجام شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، سرمربی بزرگ و مشهور السد در ادامه فصل هدایت بارسلونا را به عهده خواهد گرفت. ژاوی که در شش سال اخیر ابتدا به عنوان بازیکن و بعد سرمربی در باشگاه السد مشغول فعالیت بود، حالا به تیمی باز خواهد گشت که برای دو دهه در میانه میدان آن عملکردی خیره کننده از خود بر جای گذاشته بود.

اما جالب اینجاست باشگاه السد قصد دارد فلسفه فعلی خود را حفظ کرده و برای جانشینی ژاوی با کسی به توافق برسد که در باشگاه بارسلونا سابقه فعالیت داشته و با سبک بازی و ایده‌های این تیم آشنایی کامل دارد. نشریه اسپورت مدعی شد گزینه هایی، چون گارسیا پیمینتا، دنیس سیلوا و اسکار لوپز مورد توجه باشگاه السد قرار گرفته اند و احتمالا یکی از آن‌ها به زودی هدایت این باشگاه قطری را به عهده خواهد گرفت.

جالب اینجاست گارسیا پیمنتا که تا سال گذشته سرمربی تیم دوم بارسلونا بوده و بعد از ورود خوان لاپورتا از سمت خود برکنار شد، در سال‌های اخیر یکی از گزینه‌های هدایت تیم اصلی بارسلونا بوده و حالا احتمالا برای ادامه دوران مربیگری خود باید راهی قطر شود. السد زیر نظر ژاوی در سال‌های اخیر نتایج درخشانی در قطر گرفته بود و حالا مدیران این تیم خواهان ادامه این روند با فلسفه‌ای برگرفته از آکادمی لاماسیا هستند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی