تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

بارخوان: فاتی با گلی که زد ما را به جلو هدایت کرد

سرجی بارخوان سرمربی موقت بارسلونا بعد از پیروزی برابر دیناموکیف و صعود به رده دوم اعلام کرد فاتی با گلی که به ثمر رساند ما را رو به جلو هدایت کرد تا به برد دست پیدا کنیم.

کد خبر: ۱۱۳۳۶۲
۰۹:۰۸ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

نظر بارخوان درباره پیروزی بارسلونا

دیدارنیوز - بارسلونا پس از تساوی برابر اوساسونا در لالیگا به بازی حساس مقابل دیناموکیف رسیده بود و باید تحت هر شرایطی با سه امتیاز کیف را ترک می‌کرد. سرجی بارخوان مربی موقت بارسا قبل از بازی گفته بود که به هدف شان خواهند رسید و همینطور نیز شد.

بارسا با تگ گل آنسو فاتی برنده شد و حالا با شش امتیاز به رده دوم گروهش صعود کرده است. آبی اناری‌ها به این ترتیب برای صعود به یک هشتم نهایی شانس بالایی پیدا کردند.

سرجی در پایان بازی گفت: «پیروزی بسیار مهمی برای باشگاه بود. به اندازه کافی خوب بازی کردیم و هرگز تمرکزمان را از دست ندادیم. در زمین با آسودگی خاطر کار کردیم و به خصوص در نیمه دوم تسلط کاملی بر حریف داشتیم. با صبوری به گل رسیدیم که برای پیروزی کفایت می‌کرد.»

گلزنی فاتی: «ما یک تیم متحد هستیم و فاتی با گلی که زد، نقش مهمی در این برد داشت و ما را رو به جلو هدایت کرد. خیلی مهم است او در محوطه جریمه شانس گلزنی پیدا کند و همه تیم به او برای گلزنی کمک می‌کند.»

بازگشت دمبله: «زودتر از پیش بینی‌ها او را به میدان فرستادم و تفاوت‌ها را رقم زد. او به بازی ما ریتم متفاوتی داد و کمک کرد در فاز تهاجمی شانس‌های گلزنی بیشتری پیدا کنیم.»

آگوئرو: «این پیروزی تقدیم به او. امیدوارم هر چه زودتر بهبود پیدا کند.»

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی