تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

آگوئرو سه ماه خانه نشین شد

سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی بارسلونا که در جریان دیدار با آلاوز به دلیل مشکل قلبی از زمین بیرون رفت حالا با تصمیم کادر پزشکی بباید 3 ماه دور از ترکیب باشد.

کد خبر: ۱۱۳۲۳۵
۰۸:۴۶ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

خانه نشینی سه ماه آگوئرو

دیدارنیوز - سرخیو آگوئرو در دو ماه اول فصل غایب بود چرا که از مصدومیت ناحیه ساق پا رنج می‌برد. سرانجام ستاره آرژانتینی بهبود یافت و در اواسط ماه اکتبر اولین بازی خود را برای بارسلونا برابر والنسیا انجام داد. او حتی در دیدار حساس ال‌کلاسیکو نیز به عنوان یار تعویضی به زمین آمد و توانست تک گل تیمش را به ثمر برساند.

اما در جریان چند شب قبل بارسلونا و آلاوس یک اتفاق تلخ و نگران کننده برای سرخیو آگوئرو رخ داد. جایی که این مهاجم آرژانتینی در اواخر نیمه اول از ناحیه قفسه سینه احساس درد شدیدی کرده و تقریباً با چشمانی اشک بار زمین مسابقه را ترک کرد؛ سرجی بارخوان، سرمربی موقت بارسا، بعد از بازی تایید کرد که آگوئرو به دلیل مشکل قلبی راهی بیمارستان شده تا نگرانی‌ها در مورد او افزایش پیدا کند.

طی روز‌های گذشته وضعیت سرخیو آگوئرو توسط باشگاه بارسلونا به دقت مورد بررسی قرار گرفت و حالا موضع رسمی این باشگاه در مورد ستاره آرژانتینی مشخص شده است. در همین ارتباط باشگاه بارسلونا با انتشار توئیتی اعلام کرد سرخیو آگوئرو توسط دکتر جوزپ بروگادا تحت درمان قرار گرفته است. این بازیکن به مدت سه ماه قادر به بازی کردن نیست و طی این مدت اثربخشی دوره درمان برای تعیین روند قطعی بهبودی او ارزیابی خواهد شد. این مهاجم ۳۴ ساله بازی‌های ابتدایی فصل را نیز به علت مصدومیت از دست داده بود.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی