تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

سرمربی نیوکاسل هفته آینده معرفی می‌شود

نیوکاسل با قرار گرفتن در جایگاه نوزدهم جدول لیگ جزیره، در منطقه خطر قرار دارد و نیوکاسلی‌ها تا دیر نشده باید سرمربی خود را تعیین کنند.

کد خبر: ۱۱۳۱۷۲
۱۳:۲۰ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

انتخاب سرمربی نیوکاسل

دیدارنیوز - به گزارش تلگراف، مسئولان نیوکاسل به یاسر الرومیان توصیه کردند که هفته آینده، وضعیت سرمربیگری نیوکاسل را روشن کند. با توجه به عملکرد بد نیوکاسل مقابل کریستال پالاس و چلسی، انتظار می‌رود که گرام جونز در بازی هفته آینده نیوکاسل مقابل برایتون، همچنان سمتش را حفظ کند و سپس با فرا رسیدن تعطیلات بازی‌های ملی، سرمربی نیوکاسل مشخص شود. گرام جونز که فعلا سرمربی موقت زاغ هاست، گویا متناسب با بلندپروازی سعودی‌ها نیست و اعضای کنسرسیوم به دنبال نام‌هایی بزرگ اند. همچنین انتقادی بر آن‌ها وارد شده است که چرا در تعیین تکلیف وضعیت نیمکت نیوکاسل، اینقدر دست دست می‌کنند و این دلیل موجهی خواهد بود که هفته آینده همه چیز سرعت خواهد گرفت و بالاخره سرمربی نیوکاسل مشخص خواهد شد.

سرمربی حال حاضر تیم ملی فوتبال بلژیک، روبرتو مارتینز گزینه جدی سعودی هاست و منابع تلگراف آگاهند که مارتینز به هدایت نیوکاسل علاقه دارد. البته پیش از نیوکاسل، خیلی از تیم‌های لیگ برتری خواهان روبرتو مارتینز بودند و متوجه شدند که مارتینز تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم فوتبال بلژیک را ترک نخواهد کرد. فرانک لمپارد و جان تری در کنار ادی هو، سه انگلیسی‌ای هستند که گفته می‌شود سعودی‌ها به آنان علاقه مندند.

پائولو فونسکا و لوسین فاوره هم گزینه‌های خارجی مد نظر سعودی‌ها اند. گفتنی است که سعودی‌ها برای پست مدیر ورزشی، مارک اورمارس را می‌خواهند که اورمارس در آژاکس، همین سمت را داشت. وقوع این اتفاق، زمینه را فراهم خواهد کرد تا تن هاگ هلندی، سرمربی آینده نیوکاسل باشد. منابع تلگراف معتقدند که نیوکاسلی‌ها فعلا کسی را می‌خواهند که بیکار باشد و دانش و تجربه حضور قبلی در لیگ انگلستان را دارا باشد، نه کسی که تازه تجربه اولش در لیگ جزیره است و میخواهد زیر و بم لیگ را بشناسد. چرا که زاغ‌ها در منطقه سقوط اند و نمی‌خواهند ریسک کنند. البته این باعث نمی‌شود تا آن‌ها نام لوسین فاوره و پائولو فونسکا را خط بزنند، زیرا آماندا استیولی طی روز‌های گذشته با ایشان مذاکراتی داشته است.

منبع: طرفداری
برچسب ها: نیوکاسل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی