تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان خبر داد:

فردا شروع بازسازی اولین واحد آسیب دیده در زلزله اندیکا

مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان گفت: عملیات آوار برداری توسط ماشین الات بنیاد در حال انجام است که به زودی تکمیل می‌شود و از فردا عملیات بازسازی اولین واحد مسکونی آسیب دیده در اندیکا شروع خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۲۸۹۳
۲۱:۲۷ - ۰۷ آبان ۱۴۰۰

فردا شروع بازسازی اولین واحد آسیب دیده در زلزله اندیکا

دیدارنیوز خوزستان: حسین جنتی در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا که با حضور وزیر کشور در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: از روز اول زلزله ارزیابی‌ها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شروع شد. 


وی افزود: بلافاصله ستاد بازسازی بنیاد مسکن در شهرستان اندیکا شروع به کار کرد و کارشناسان بنیاد مسکن در ستاد بازسازی کار تشکیل پرونده جهت معرفی به بانک برای پراخت تسهیلات بلاعوض به متقاضیان را انجام می‌دهند. 

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان اضافه کرد: عملیات آوار برداری توسط ماشین الات بنیاد در حال انجام است و در سریع ترین زمان ممکن این عملیات تکمیل خواهد شد. 

وی تصریح کرد: همزمان با عملیات آوار برداری عملیات اجرایی توسط کارشناسان بنیاد شروع شده و از فردا عملیات بازسازی اولین واحد مسکونی در اندیکا شروع خواهد شد. 

جنتی ادامه داد: طبق دستور آقای نیکزاد ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین منابع مالی جهت شروع بازسازی و عملیات اجرایی انجام شد و مصالح مورد نیاز جهت ساخت واحد های مسکونی بارگیری و در منطقه تخلیه شده است. 

وی افزود: هم اکنون مصالح ساختمانی از جمله سیمان، میله گرد، اسکلت های پیچ مهره‌ای و...  جهت ساخت واحدهایی که در مناطق دور دست هستند، در منطقه مستقر شدند و در این خصوص مشکلی وجود ندارد. 

جنتی بیان کرد: مشکلاتی درخصوص جاده های دسترسی برای انتقال مصالح و رفت و آمد در برخی روستاها بود که طبق برآورد اولیه‌ای که به ریاست بنیاد مسکن ارائه دادیم مقرر شد تامین اعتبار آن پیگیری شود و اگر تامین اعتبار شد به جاده های دسترسی نیز ورود خواهیم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی