تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
منوچهر جمالی سوسفی:

برخی افراد چند شغله بدون ذره‌ای نگرانی از مردم انتظار ریاضت دارند

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر جوانان با مدرک تحصیلی بالا به دنبال داشتن یک شغل حتی خدماتی هستند، گفت: افراد چند شغله بدون اینکه ذره‌ای نگرانی‌های مردم را حس کنند از مردم انتظار ریاضت دارند.

کد خبر: ۱۱۲۵۰
۱۵:۳۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - منوچهر جمالی سوسفی در نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و حمله تروریستی اهواز، گفت: اقدام تروریستی استان خوزستان و شهرستان اهواز را محکوم و از پاسخ قدرتمندانه سپاه تشکر می‌کنیم. حمله تروریستی به نماد اعتقادی، دینی و مذهبی در مشهد مقدس و مرقد حضرت امام در گذشته، نماد سیاسی یعنی مجلس شورای اسلامی و نماد نظامی در رژه اهواز نشاندهنده ضرورت توجه ویژه به بخش حراست، حفاظت، اطلاعات و امنیت است. کم کاری و سهل انگاری قابل پذیرش نیست و باید با دقت و هشیاری کامل مراقب باشیم.
 
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط سخت کنونی ضمن حفظ اتحاد و همدلی بین قوه مختلف، آحاد مردم مسئولان تمامی بخش‍‌های مختلف اجرایی، ارگان‌ها و نهادهای کشور موظف‌اند به طور موثر و مجدانه با تمام امکانات در راستای زندگی بهتر، ایجاد امید و نشاط  وارد میدان عمل شوند. مردم از کمبود در رنج هستند اما از پای در نمی آیند اما از بی عدالتی، تبعیض، شعار بی عمل عصبانی‌اند و انتظار دارند مسئولان، بزرگان و مدعیان در کنار مرم باشند «الناس علی دین ملوکهم».
 
ایجاد جو ناامیدی و یاس در مردم از طرف هر مقام و نهادی غیرقابل قبول است

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در این شرایط ایجاد جو ناامیدی و یاس در مردم از طرف هر مقام و نهادی غیرقابل قبول است.
 
وی تاکید کرد: مدیریت، کنترل و نظارت دقیق بر بازارهای کالا و ارز به ویژه تامین نیازهای مهم و کالاهای اساسی مردم خدمات عمومی مانند ناوگان حمل و نقل و کالاهای ضروری و دارویی، برخورد جدی و بدون تبعیض با متخلفان بازار در هر رده و مقامی که هستند و درصورت نیاز اقدام عاجل برای کاهش تعرفه واردات برخی از کالاهای استراتژیک موردنیاز روزانه زندگی مردم جهت تنظیم بازار از اولویت‌ها است.
 
ضرورت معرفی وزاری پیشنهادی برای وزارتخانه‌هایی که به صورت سرپرستی اداره می‌شوند

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس ادامه داد: معرفی هرچه زودتر وزاری پیشنهادی برای وزارتخانه هایی که به صورت سرپرستی اداره می‌شود ضرورت دارد همچنین بایستی جلسات سران قوه باکیفیت و بروندهی مناسب‌تر برگزاری شود تا ابتکار مقام معظم رهبری نتیجه مفید و موثرتری برای مردم داشته باشد.
 
جوانان با مدرک تحصیلی بالا به دنبال داشتن یک شغل حتی خدماتی و کارگری در ادارات و شرکت ها هستند

وی با بیان اینکه سال هاست که دغدغه رهبر انقلاب و مسئولان دلسوز کشور اشتغال جوانان است درحالیکه جوانان با مدرک تحصیلی بالا برای داشتن یک شغل حتی خدماتی و کارگری در ادارات و شرکت ها به بنده و شما مراجعه می کنند، خاطرنشان کرد: چرا برخی با داشتن چندین شغل رسمی و غیررسمی بدون اینکه ذره‌ای نگرانی ها و دغدغه های مردم را حس کرده باشند از مردم انتظار ریاضت دارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی