تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پرسپولیس با لشکری از بازیکنان غایب در اهواز

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند که یحیی گل‌محمدی در این بازی ۴ بازیکن خود را در اختیار ندارد.

کد خبر: ۱۱۲۲۹۷
۱۲:۵۱ - ۳۰ مهر ۱۴۰۰

پرسپولیس با لشکری از بازیکنان غایب در اهواز

 

دیدارنیوزـ  مچ‌اندازی امروز یحیی گل‌محمدی و عبدالله ویسی در فولاد آره‌نا، یکی از دوئل‌های جذاب لیگ بیست‌ویکم است که می‌تواند در همین هفته اول جذابیت و شور را به مسابقات تزریق کند. پرسپولیس که چند روز قبل در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل الهلال عربستان شکست خورد، با روحیه بالا به این بازی می‌رود تا با شروعی پر قدرت دوباره در مسیر موفقیت قدم بردارد و ویسی هم به دنبال شروعی درخشان با تیم خوزستانی است.

در این بازی یحیی گل‌محمدی ۴ بازیکن خود را در اختیار ندارد. سیامک نعمتی که در بازی با الهلال عملکرد مناسبی نداشت و ضعف او باعث گلزنی الهلال از سمت راست دفاع قرمزها شد، در این بازی اصلی ترین غایب پرسپولیس است. به نظر می رسد یحیی برای بازیابی روحی و استراحت بیشتر، نعمتی را در لیست تیمش قرار نداده و در این بازی از مهدی شیری در سمت راست دفاع استفاده می کند.

علاوه بر نعمتی، علیرضا ابراهیمی، مهدی مهدی خانی و علی شجاعی دیگر غایبان پرسپولیس هستند که به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم حضور ندارند. ابراهیمی که در فصل نقل و انتقالات به سرخ ها پیوست، سه هفته پیش در تمرینات تیمش مصدوم شد و یحیی هنوز نتوانسته از خرید جدیدش در ترکیب بهره ببرد.

مهدی مهدی‌خانی مهاجم این تیم هم ماه گذشته و در تمرینات پیش از بازی با استقلال تاجیکستان در آسیا دچار شکستگی ساعد شد و در این بازی غایب خواهد بود اما به احتمال زیاد از هفته آینده به ترکیب تیمش ملحق شود.

علی شجاعی زننده گل قرمزها در نیمه نهایی فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا که باعث صعود تیمش به فینال شد، در هفته های پایانی فصل قبل از ناحیه کتف آُسیب دید و تحت عمل جراحی قرار گرفت که چندی پیش در تمرینات تیمش حاضر شد اما به نظر می رسد هنوز به شرایط آرمانی نرسیده و به همین دلیل در لیست یحیی قرار نگرفته.


برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی