تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
استاندار خوزستان خبر داد

آغاز آواربرداری در مناطق زلزله‌زده اندیکا از هفته آینده

استاندار خوزستان گفت: بنیاد مسکن بر اساس پرونده‌هایی که تشکیل می‌شود کار بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا را از هفته آینده با آواربرداری شروع خواهد کرد.

کد خبر: ۱۱۲۰۷۴
۱۷:۵۷ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

آغاز آواربرداری در مناطق زلزله‌زده اندیکا از هفته آینده

دیدارنیوز خوزستان: صادق خلیلیان در پایان نشست قرارگاه بازسازی مناطق زلزله‌زده استان خوزستان که امروز (۲۷ مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: بازدیدهای لازم از مناطق آسیب‌دیده از زلزله اخیر صورت گرفته است و تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شد مبتنی و بازدیدهای میدانی است. قرار شد بنیاد مسکن این هفته بررسی پرونده‌های کلیه افرادی که خسارت دیدند را به اتمام برساند و کار آواربرداری نیز شروع خواهد شد. 


وی افزود: همچنین بنا شد آقای نجار پیگیری لازم را در دولت برای گرفتن مصوبه خسارت‌های برآوردشده داشته باشند تا پس از تصویب خسارات در دولت، اعتبارات ابلاغ شود و کارها تسریع شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: برای یک سری کمک‌های فوری و جاری نیز تصمیم‌گیری شد که به عنوان کار مکمل انجام شود و امیدواریم دستگاه‌ها با هماهنگی و تقسیم کاری که انجام شده است، مسیر رسیدگی به امور زلزله‌زدگان را با سرعت انجام دهند.  

وی افزود: قرار است بخشی از هزینه‌ها به صورت کمک بلاعوض و بخشی نیز به صورت تسهیلات بلند مدت تامین شود. مجموع وام و کمک بلاعوض برای بخش عشایری و روستایی را حدود ۲۰۰ میلیون تومان برای هر واحد مسکونی برآورد کرده‌ایم که امیدواریم تصویب و ابلاغ شود.

خلیلیان گفت: الگویی که قرار شد در منطقه برای ساخت مسکن دنبال شود دو الگو است، یکی برای مناطقی که دسترسی آسان‌تر است و امکان انتقال مصالح برای منطقه وجود دارد و یکی هم الگوی ویژه مناطقی سخت‌گذر که طبیعتا باید از مصالحی که در منطقه وجود دارد استفاده شود. بر اساس این دو الگو، بنیاد مسکن بر اساس پرونده‌هایی که تشکیل می‌شود کار بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا را از هفته آینده با آواربرداری شروع خواهد کرد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی