تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.
رییس مجلس شورای اسلامی:

ما باید با پیروزی در جنگ رسانه ای در جنگ اقتصادی پیروز شویم

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز درگیر دو جنگ اقتصادی و رسانه ای هستیم، امروز جنگ رسانه ای اثر گذارتر از جنگ اقتصادی است و ما باید با پیروزی در جنگ رسانه ای در جنگ اقتصادی پیروز شویم.

کد خبر: ۱۱۱۳۰۲
۱۲:۵۸ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

ما باید با پیروزی در جنگ رسانه ای در جنگ اقتصادی پیروز شویم

 

دیدارنیوز: محمدباقر قالیباف روز سه شنبه در  آیین دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم( جایزه سردار شهید همدانی) اظهار داشت:  هنرمندان و نویسندگان که یاد و نام، فرهنگ و ذکر شهدا را پاس میدارند جزو کسانی هستند که میراث داران شهدا و نه میراث خواران شهدا هستند.
وی ادامه داد: هنرمندان و نویسندگان با قلم خود یاد فرهنگ ایثار و شهادت را و در یک کلام مکتب امام و انقلاب اسلامی را در داخل کشور و امت اسلامی زنده نگه می دارند و بدون شک این عمل ادامه راه شهدا است. ما همیشه بر این باوریم که جنگ تمام شد اما دفاع همچنان باقی است.
قالیباف تصریح کرد: مجاهدت هنرمندان و اهل قلم ارزش مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس را دارد. ما در طول بیش از ۴٠ سال که از انقلاب گذشت فشارها و تهدیدهای متعدد از دفاع مقدس تا امروز از دشمنان در زمینه های مختلف دیدیم و همه به دنبال براندازی جمهوری اسلامی بودند و امروز شاهدیم با فرهنگ خدا باوری، خودباوری و مردم باوری که ثمره جمهوری اسلامی است در مقابل آنها ایستاده ایم.
رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز درگیر دو جنگ اقتصادی و رسانه ای هستیم و خط مقدم ما اینجاست . باور من و باور بسیاری این است که امروز جنگ رسانه ای اثر گذارتر از جنگ اقتصادی است و ما باید با پیروزی در جنگ رسانه ای  در جنگ اقتصادی پیروز شویم.


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی