تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

طوفان شاهین و مرگ شش نفر در چابهار

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم تمهیدات بسیار ارزشمندی که دولت در مهار طوفان در استان سیستان و بلوچستان انجام داده، اما در بندر چابهار ظاهرا ۶ نفر از هموطنانمان را از دست دادیم که امیدوارم رسیدگی عاجل توسط دولت برای موضوع مقابله با طوفان در استان سیستان و بلوچستان انجام بپذیرد.

کد خبر: ۱۱۰۴۲۱
۱۴:۰۹ - ۱۱ مهر ۱۴۰۰

طوفان شاهین و مرگ ۶ نفر

دیدارنیوز ـ علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: از حضور نیرو‌های مردمی و بسیجی شهرستان‌های کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان که در خاموش کردن آتش سوزی جنگل‌های کردکوی تلاش کردند تشکر می‌کنیم.

وی افزود: با خبر شدیم که علیرغم تمهیدات بسیار ارزشمندی که دولت محترم در مهار طوفان در استان سیستان و بلوچستان انجام داده، اما در بندر چابهار ظاهرا ۶ نفر از هموطنانمان را از دست دادیم. امیدوارم رسیدگی عاجل توسط دولت برای موضوع مقابله با طوفان در استان سیستان و بلوچستان انجام بپذیرد.

با اعلام پایان جلسه گفت: ان شاءالله جلسه بعدی در روز دوشنبه (۱۲ مهرماه ۱۴۰۰) خواهد بود. دستور جلسه ادامه دستور هفتگی خواهد بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: طوفان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی