تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

هشدار قرمز هواشناسی؛ سیل و طوفان در راه سیستان و بلوچستان

فرهاد مهریاری، مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درخصوص وضعیت قرمز آب و هوایی استان سیستان و بلوچستان از اعلام آماده باش در این استان از چابهار تا نیک شهر و در استان‌های کرمان و هرمزگان به عنوان استان‌های معین خبر داد.

کد خبر: ۱۱۰۲۱۶
۰۹:۰۴ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

هشدار قرمز هواشناسی

دیدارنیوز ـ فرهاد مهریاری، مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: گرچه بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته هشدار وضعیت قرمز اعلام شده برای سیل و طوفان احتمالی در استان سیستان و بلوچستان بیشتر به حوزه دریایی و بندری بر می‌گردد و احتمال بروز خسارت در این حوزه‌ها وجود دارد، اما با این وجود آمادگی کاملی برای مدیریت بحران و حل مشکلات احتمالی ناشی از این حادثه طبیعی داریم.

وی افزود: در این استان از چابهار تا نیک شهر و حتی در استان‌های کرمان و هرمزگان به عنوان استان‌های معین اعلام آماده باش اعلام کردیم تا در صورت نیاز از آن‌ها کمک بگیریم.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های اعلام شده از صبح امروز بارش‌های سنگین شروع می‌شود و از آنجا که ممکن است با طوفان همراه شود، مخاطرات بسیاری دارد و آماده باش مذکور برای نیروی انسانی و اعزام تجهیزات و ماشین آلات در راستای بازگشایی راه‌های این استان اعلام شده است.

مهریاری خاطرنشان کرد: در طوفان و سیل گذشته به دلیل اینکه آماده باش به مردم داده نشده بود بسیاری از احشام را از دست دادیم و تلفات بسیاری در این زمینه داشتیم، اما برای این حادثه آماده باش به همه بخش‌های مختلف ابلاغ شده و نمی‌خواهیم دوباره شاهد این تجربه تلخ باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی