تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

طوفان شاهین و مرگ شش نفر در چابهار

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم تمهیدات بسیار ارزشمندی که دولت در مهار طوفان در استان سیستان و بلوچستان انجام داده، اما در بندر چابهار ظاهرا ۶ نفر از هموطنانمان را از دست دادیم که امیدوارم رسیدگی عاجل توسط دولت برای موضوع مقابله با طوفان در استان سیستان و بلوچستان انجام بپذیرد.

کد خبر: ۱۱۰۴۲۱
۱۴:۰۹ - ۱۱ مهر ۱۴۰۰

طوفان شاهین و مرگ ۶ نفر

دیدارنیوز ـ علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: از حضور نیرو‌های مردمی و بسیجی شهرستان‌های کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان که در خاموش کردن آتش سوزی جنگل‌های کردکوی تلاش کردند تشکر می‌کنیم.

وی افزود: با خبر شدیم که علیرغم تمهیدات بسیار ارزشمندی که دولت محترم در مهار طوفان در استان سیستان و بلوچستان انجام داده، اما در بندر چابهار ظاهرا ۶ نفر از هموطنانمان را از دست دادیم. امیدوارم رسیدگی عاجل توسط دولت برای موضوع مقابله با طوفان در استان سیستان و بلوچستان انجام بپذیرد.

با اعلام پایان جلسه گفت: ان شاءالله جلسه بعدی در روز دوشنبه (۱۲ مهرماه ۱۴۰۰) خواهد بود. دستور جلسه ادامه دستور هفتگی خواهد بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: طوفان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی