تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

طوفان شاهین در سیستان‌ و بلوچستان و هرمزگان/ کاهش دما در شمال کشور

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارندگی و کاهش ۳ تا ۷ درجه‌ی دما در برخی استان‌های شمال کشور، از بارندگی شدید و وزش باد شدید در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و دریای عمان درپی فعالیت طوفان حاره‌ای «شاهین» خبر داد.

کد خبر: ۱۱۰۳۷۴
۱۰:۵۰ - ۱۱ مهر ۱۴۰۰

طوفان در  سیستان و بلوچستان و هرمزگان

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به اینکه پیش‌بینی کلی براساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری اظهار کرد: امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ مهر) بارش باران در استان‌های اردبیل و گیلان و گاهی بارش پراکنده در برخی مناطق مازندران و گلستان رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: از سه‌شنبه تا جمعه (۱۳ تا ۱۶ مهر) در اردبیل و سواحل خزر بارش باران و روند کاهش دما حدود ۳ تا ۷ درجه پیش‌بینی می‌شود همچنین رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت تا آخر هفته جاری در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در برخی ساعات مورد انتظار است.

به گفته ضیاییان، دریای خزر امروز (۱۱ مهر) مواج است و از سه‌شنبه (۱۳ مهر) تا آخر هفته جاری نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن بیان اینکه طی دو روز آینده در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل و شرق کرمان در برخی ساعت وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، گفت: با ورود سامانه کم فشار حاره‌ای از روی اقیانوس هند به دریای عمان و تاثیر آن در جنوب شرق کشور، امروز (۱۱ مهر) در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و دریای عمان بارندگی شدید و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: آب‌های دریای عمان و تنگه هرمز طی این مدت مواج و این شرایط منجربه صدور هشدار قرمز در این نواحی شده است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۲ مهر) صاف، همراه با غبار صبحگاهی و در بعدازظهر قسمتی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۱۳ مهر) نیز صاف، همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ مهر) اهواز با بالاترین دمای ۴۳ و ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۱۵ و ۱۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی