تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
شهردار منطقه ۱۲ در نشست صمیمی با ایثارگران این منطقه:

نقش ایثارگران، همچون حماسه‌سازان اربعین، روایت‌گری است

شهردار منطقه ۱۲ در نشست صمیمی با ایثارگران این منطقه با یادآوری تقارن اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس، نقش ایثارگران و بازماندگان ۸ سال دفاع مقدس را روایت‌گری ایثارگری‌ها و شرح رشادت‌های آن دوران دانست.

کد خبر: ۱۱۰۲۷۱
۱۲:۲۸ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

نقش ایثارگران، همچون حماسه‌سازان اربعین، روایت‌گری است

دیدارنیوز: نشست صمیمی شهردار منطقه با ایثارگران این منطقه به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با حضور علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه، معاونان، برخی از مدیران شهری شهرداری منطقه و جمعی از کارکنان ایثارگر در محل سالن اجتماعات سوله مدیریت بحران واقع در ناحیه ۲ این منطقه برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این نشست، نخست حاضران به بیان دغدغه‌ها و خواسته‌های خود پرداختند که موارد طرح‌شده را مصطفی حسینی‌کومله، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا پاسخ داد و از جمله از پیشنهاد تشکیل بانک اطلاعاتی از ایثارگران منطقه استقبال کرد.

در ادامه سعادتی ضمن تسلیت به مناسبت اربعین و ایام سوگواری حضرت ابی‌عبدالله (ع) و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، تقارن این دو مناسبت را فرصتی برای تأمل و تعمق در درس‌های نهفته در آن‌ها و ارتباط موضوعی و مفهومی بین این دو موضوع دانست و گفت: حماسه‌ای که در اربعین رخ می‌دهد، روایت‌گری رشادت‌ها و جانفشانی‌های کربلا توسط حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) است و از این منظر نقش این بزرگواران در تاریخ اسلام و احیای دین پیامبر عظیم‌الشأن (ص)، نقشی کلیدی و اثرگذار بوده که اگر این روایت‌گری نبود، بسیاری خطبه‌ها، رنج‌های خانواده اهل بیت (ع) و بسیاری مفاهیم، اندیشه‌ها و موضوعات چه بسا به فراموشی سپرده می‌شد.

وی نقش ایثارگران و بازماندگان ۸ سال دفاع مقدس را همچون حماسه‌سازان اربعین حسینی، روایت‌گری خواند و افزود: امروز وظیفه و رسالت شما عزیزان انتشار ایده‌ها و اندیشه‌هایی است که بیان می‌کند، آن دفاع برای چه مقدس بود و برای چه عده‌ای در راه آن شهید شدند.

شهردار قلب طهران با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با دانشجویان و توصیه ایشان مبنی بر ترویج اندیشه‌های درست در فضای مجازی ادامه داد: ایشان انتقال افکار درست و پاسخ‌دادن به مسائل را برابر با جهاد دانسته‌اند که از واجبات است.

وی ضمن یادآوری یکپارچگی نظام و مردم، تأکید کرد: برای مردم، دولت، شهرداری تهران و همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها، نظام و مملکت به شمار می‌روند؛ بنابراین هرکدام از ما در هر نقشی و با هر مسؤولیتی که در حال خدمت‌گزاری هستیم، باید دقت کنیم برای حفظ اعتبار و آبروی نظام، وظایف خود را به بهترین شکل به انجام برسانیم و بدانیم هر کار و فعالیتی که درست و با وظیفه‌شناسی انجام شود، سبب دلگرم‌ترشدن مردم به این آب و خاک خواهد شد.

در پایان این نشست، با لوح تقدیر و اهدای هدایا از کارکنان ایثارگر منطقه تقدیر شد.

منبع: روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی