تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

وزیر بهداشت: دولت قبل ۵ میلیون دوز واکسن تزریق کرد ما ۵۰ میلیون دوز

وزیر بهداشت گفت: امروز خوشحالیم که با تامین گسترده واکسن که حاصل تلاش های گسترده رئیس جمهور و ارکان دولت بود، روند واکسیناسیون در کشور شتاب گرفته و تا امروز بیش از ۵۴ میلیون دُز واکسن تزریق شده است.

کد خبر: ۱۱۰۱۸۴
۱۱:۰۱ - ۰۹ مهر ۱۴۰۰

وزیر بهداشت: دولت قبل ۵ میلیون دوز واکسن تزریق کرد ما ۵۰ میلیون دوز

دیدارنیوز - دکتر بهرام عین‌اللهی در حاشیه ‌جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی ‌اظهار داشت: شهرستان بهمئی دارای تاریخ و سابقه‌ای دیرینه و غنی به ویژه در مبارزه با استکبار و رژیم طاغوت از سال ۱۳۱۶ است و مردم این منطقه در صحنه های مبارزه و دوران دفاع مقدس، حضور فعالی داشته‌اند اما متاسفیم که شاهد محرومیت در این منطقه هستیم. 

وی افزود: دولت سیزدهم در آغاز کار خود با مشکل عمده کرونا و گرفتاری های ناشی از این بیماری برای مردم، روبرو بود بنابراین اولویت اول و مهم دولت در شروع کار، حل مشکل کرونا و تکمیل واکسیناسیون بود. امروز خوشحالیم که با تامین گسترده واکسن که حاصل تلاش های گسترده رئیس جمهور و ارکان دولت بود، روند واکسیناسیون در کشور شتاب گرفته و تا امروز بیش از ۵۴ میلیون دُز واکسن تزریق شده درحالیکه از ابتدای واکسیناسیون تا تیرماه، فقط ۵ میلیون دُز واکسن در ایران تزریق شده بود.

وزیر بهداشت تاکید کرد: روند واکسیناسیون با کمک و مشارکت های مردمی، تقویت شد و اعتقاد داریم که هر حرکتی مردمی باشد، قطعا به موفقیت می‌رسد و شاهدیم که شور و هیجان فراوانی در بین مردم و نیروهای داوطلب برای کمک به تسریع واکسیناسیون شکل گرفته است. هفته گذشته در کشور ۸.۲ میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد که این به اندازه جمعیت یکی دو کشور منطقه است. 

‌عین اللهی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران هر وقت اراده کند هر مشکلی از جمله کرونا و واکسیناسیون را حل می‌کند. متاسفانه دشمنان ایران سعی در ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران و القای این تفکر به مردم را داشتند که نظام، قدرت بالای خود را نشان داد. ایران امروز بزرگترین قدرت منطقه در حوزه نظامی است که این عامل باعث ایجاد امنیت برای کشور شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی