تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

واکنش روزنامه کیهان به اجرای "ابی" در ارمنستان!

کیهان نوشت: ابراهیم حامدی، مشهور به «ابی» با صدایی ضعیف و بی‌رمق و به اصطلاح فالش، کنسرت اخیر خودش در ارمنستان را اجرا کرد. این اجرا، با انتقادات شدیدی از سوی حاضران در تالار اجرا مواجه شد.

کد خبر: ۱۰۹۹۳۸
۱۳:۳۲ - ۰۶ مهر ۱۴۰۰

 روزنامه کیهان و کنسرت ابی

دیدارنیوز ـ بسیاری معتقدند که حامدی این کنسرت را صرفا به‌خاطر رسیدن به پول برگزار کرده است؛ درست مانند حضور او در جشنواره طنطورای عربستان سعودی و اجرای کنسرتی که بخشی از برنامه‌های تبلیغاتی دربار آل‌سعود بود. این آوازخوان سلطنت‌طلب مدت‌ها پیش با بردن چند آوازه‌خوان لوس‌آنجلسی به عربستان سعودی برنامه‌هایی را در وسط بیابان و درحضور جمعی ۳۰ نفره از وهابیون اجرا کرد و در نهایت پول آوازخوانان دیگر را هم به جیب زد و سر آن‌ها کلاه گذاشت!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی