تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ حادثه در منطقه جنگلی دیزمار بود/ اعزام ۸ آمبولانس
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ حادثه در منطقه جنگلی دیزمار بود/ اعزام ۸ آمبولانس

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

فرید موسوی: مخالفان، جایگزینی برای تصویب نشدن FATF ندارند

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی، گفت: متاسفانه به معاهدات و کنوانسیون‌ها به‌صورت سیاه‌وسفید نگاه می‌کنیم درصورتی‌که به این شکل نیست. الحاق به این کنوانسیون‌ها هم فرصت را برای ما ایجاد می‌کند و هم ممکن است که چالش‌هایی را ایجاد کند.

کد خبر: ۱۰۹۷۷
۱۰:۰۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - فرید موسوی نماینده تهران و نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تأخیر دولت در معرفی وزرای اقتصاد و کار، گفت: انتظار داریم که دولت سریع‌تر تکلیف این وزارت خانه‌ها را در آستانه شروع دور جدید اعمال محدودیت‌ها بر اقتصاد کشور روشن و مشخص کنند.
 
او تاکید کرد: در شرایط خاصی هستیم و در این شرایط حتی استیضاح آقای شریعتمداری را هم بلا موضوع می‌دانم. البته شنیدم که استعفا دادند اما در این موقعیت که 7 نفر از معاونان کلیدی وزارت صنعت، معدن و تجارت طبق قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان باید بروند و وزیر را هم متزلزل کنیم قطعاً به صلاح نیست. این وزارتخانه باید برای نیازهای تولید، حوزه تجارت برنامه‌ریزی کند و اگر وزیر سست شود خودمان با دست خودمان برای کشور مشکلات و چالش ایجاد کنیم که چه شود؟ من در این شرایط استیضاح آقای شریعتمداری را به صلاح نمی‌دانم.
 
این نماینده مجلس ادامه داد: سریعاً باید تکلیف وزرای دو وزارتخانه کار و اقتصاد مشخص شود که به‌صورت مقتدر و قوی این وزارتخانه‌ها بتوانند برای شرایط فعلی برنامه‌ریزی کنند. شرایط کنونی شرایط عادی نیست که ما بخواهیم با این سازوکارهای عادی تصمیم‌گیری کنیم.
 
موسوی همچنین با تاکید بر لزوم تصویب fatf در مجلس، گفت: بسیاری از کشورها به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم ملحق شده‌اند. در مجلس مصالح ملی و مصالح مردم را مدنظر قرار دادیم و با توجه به آن تصمیم‌گیری کردیم.
 
او تاکید کرد: متاسفانه به معاهدات و کنوانسیون‌ها به‌صورت سیاه‌وسفید نگاه می‌کنیم درصورتی‌که به این شکل نیست. الحاق به این کنوانسیون‌ها، هم فرصت را برای ما ایجاد می‌کند و هم ممکن است که چالش‌هایی را ایجاد کند. برخی از مخالفان به یک بخش‌هایی از مفاد کنوانسیون‌ها اشاره می‌کنند که شاید موضوعیتی نداشته باشد.
 
این نماینده مجلس گفت: در واقع باید به این معاهده‌ها و کنوانسیون‌ها به‌صورت یک بسته نگاه کنیم. از سوی دیگر با توجه به اینکه یکی از الزامات روابط مالی و بانکی بین‌المللی تصویب fatf است یک سؤال جدی من از مخالفان این است که اگر آن را قبول نکردیم جایگزین چیست؟ اما من هنوز پاسخی از آن‌ها دریافت نکرده‌ام.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی