تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مردم در مهر ماه منتظر این واریزی‌ها باشند

به نظر می‌رسد دولت تصمیمی برای کاهش یا افزایش مبلغ یارانه‌ها در مهر نداشته باشد و واریزی‌های در ماه آینده نیز همانند ماه‌های گذشته انجام شود. غیر از یارانه‌ها، کدام گروه‌ها در مهر دریافتی دارند؟

کد خبر: ۱۰۹۵۳۶
۰۸:۴۴ - ۰۲ مهر ۱۴۰۰

مردم در مهر ماه منتظر این واریزی‌ها باشند

دیدارنیوز: طبق زمان‌بندی که از دومین مرحله واریز یارانه‌ها اجرایی شد، واریز یارانه معیشتی بنزین در روز دهم هر ماه انجام می‌شود. یعنی یارانه معیشتی مردم در مهر حدود دو هفته دیگر پرداخت می‌شود.

 همچنین مبلغ این یارانه از ابتدا تاکنون بدون تغییر بوده، به نحوی که خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی می‌گیرند.

    همچنین حدود هفت میلیون خانوار یارانه‌بگیر در پاییز پارسال مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا گرفتند که اقساط آن از یارانه ماهانه آنها کسر می‌شود. دولت در مهر دهمین قسط این وام را از یارانه برداشت می‌کند.

    یارانه نقدی، دومین واریزی مهر است. این یارانه نیز براساس زمانبندی باید در روز بیستم مهر به حساب سرپستان خانوار واریز شود.

    منبع: رویداد24
    ارسال نظرات
    نام:
    ایمیل:
    نظر:
    بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
    رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
    شهرداری اهواز صفحه داخلی