تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اهدای ۲۰ دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران دانشگاه علوم پزشکی مشهد

موسسه خیریه نیک گامان جمشید با پیگیری ریاست هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و اعضای مجمع ۲۰ دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران دانشگاه علوم پزشکی مشهد تهیه کرد.

کد خبر: ۱۰۹۲۵۲
۱۱:۱۷ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

اهدای ۲۰ دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دیدارنیوز: پس از اعلام نیاز‌های مختلف از سوی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، روسا و مدیران بیمارستان‌ها در حوزه‌ی برخی تجهیزات پزشکی، در گام نخست تهیه‌ی ۲۰ دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان قائم مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد تهیه شد.

اشکان تقی پور مدیرعامل موسسه حیریه نیک گامان و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در این باره گفت: این مرحله از کار که به لطف خداوند و همراهی خیرین موسسه صورت گرفته است به امید خدا سر آغازی است بر ارتباط گسترده‌تر موسسه برای برنامه ریزی و رفع نیاز‌های اساسی‌تر دانشگاه علوم پزشکی مشهد در راستای حل مشکلات بیمارانِ کم‌برخوردار به ویژه متاثر از بحران کرونا با همفکری اعضای محترم هیئت علمی آن دانشگاه..

وی افزود: همراهی و دلسوزی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به ویژه سرکار خانم دکتر ثقفی و روسای بیمارستان‌های دانشگاه، به ویژه پزشکان و کارکنان بیمارستان قائم، روز‌های بهتر با هم اقزایی بیشتر برای حل مشکلات را در کنار یکدیگر در استان خراسان رضوی نوید می‌دهد.

معتمد و عضو شورای مرکزی مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور و چهره ماندگار مدرسه سازی در سال ۹۹ افزود: موسسه خیریه نیک گامان جمشید که خود از اعضای حقوقی مجمع خیرین کشور است در تمامی بحران‌ها اعم از زلزله، سیل و بحران کرونا به یاری خیرین داخل و خارج از کشور سالیانی است با نظارت کامل نهاد‌های ذیربط نظارتی فعالیت گسترده‌ی شفاف در سرتاسر کشور داشته است.

در موسسه خیریه نیک‌گامان به لطف خیرین موسسه حل مشکلات مددجویان کودک و نوجوان کرامتمند سازمان بهزیستی و بیماران کم برخوردار، مدرسه سازی و مدرسه یاری گسترده برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار و حضور جدی در بحران‌های طبیعی به شکل پروژه محور و کاملا عام المنفعه با هماهنگی و تایید سازمان بهزیستی کشور، وزارت بهداشت و درمان، وزارت آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر به شکل کاملا مردم نهاد و مردمی صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی