تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

راز جدایی دروازه‌بان جنجالی از تیمش فاش شد: حق من این نبود

بوفون می‌گوید فصل پیش از یووه رفتم برای این که به نظر خودم دروازه‌بان خوبی هستم و حق من نیمکت‌نشینی نبود. من خیلی واضح خواسته خودم را بیان کردم و یووه هم اکنون هم دروازه‌بانان بسیار خوبی دارد.

کد خبر: ۱۰۹۱۷۴
۱۴:۵۸ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

راز جدایی

دیدارنیوز - جانلوئیجی بوفون اسطوره یوونتوس بعد از پایان بازی این تیم مقابل میلان در مسابقات سری آ، مدعی شد که یوونتوس در حال پوست‌اندازی است و باید صبورتر باشید.

بوفون در این باره گفت: «این فصل با این همه تغییر و جوانگرایی، فصل بسیار سختی است.به نظر من یوونتوس تیم خوب و کاملی دارد که می‌توانند تمامی امتیازات از دست رفته را جبران کنند و از یک مربی فوق‌العاده عالی نیز سود می‌برند که با تمامی جنبه‌های یووه آشناست.»

جیجی ادامه داد: «این موضوع که اکنون بایستی من به جای شچسنی درون دروازه یوونتوس می بودم، اصلاً صحیح نیست. فصل پیش از یووه رفتم برای این که به نظر خودم دروازه‌بان خوبی هستم و حق من نیمکت‌نشینی نبود. من خیلی واضح خواسته خودم را بیان کردم و یووه هم اکنون هم دروازه‌بانان بسیار خوبی دارد.»

برچسب ها: بوفون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی