تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

جنجال در رختکن پاریس، پوچتینو درباره تعویض مسی: حق با من است

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، پس از بازی برابر لیون از تصمیمش برای تعویض لیونل مسی دفاع کرد.

کد خبر: ۱۰۹۱۴۶
۱۳:۲۵ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

جنجال در رختکن پاریس، پوچتینو درباره تعویض مسی: حق با من است

دیدارنیوز - مسی که اولین حضورش در ترکیب پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی این تیم را تجربه می‌کرد نتوانست پس از ۷۵ دقیقه گلی به ثمر برساند و از اقدام پوچتینو برای تعویض خود نیز استقبال نکرد. به نظر می‌رسید که او در مسیر نیمکت نیز حرفی به این سرمربی آرژانتینی زد.

بازی در آن مقطع با تساوی ۱-۱ دنبال می‌شد، اما مائورو ایکاردی موفق شد گل پیروزی بخش دقیقه آخری برای پی اس جی به ثمر برساند تا این تیم بازی را با کسب سه امتیاز به پایان ببرد.

 با این که بازی به حالت دراماتیکی به پایان رسید، اما پس از بازی بیشتر توجه‌ها معطوف به تصمیم پوچتینو برای تعویض مسی در زمانی بود که تیمش به گل نیاز داشت. این بازیکن ۳۴ ساله هنوز گلی برای تیمش به ثمر نرسانده و در نیمه اول روی یک ضربه ایستگاهی در آستانه گلزنی بود که موفق نشد.

پوچتینو پس از بازی در پاسخ به این سوال که دلیلش برای تعویض فوق ستاره هم‌وطنش چه بوده گفت: «همه می‌دانند که ما بازیکنان بسیار خوبی در تیم داریم. ما ۳۵ بازیکن بسیار قوی داریم. پس باید تصمیم‌گیری کنیم. باید انتخاب کنیم که ۱۱ بازیکن حاضر در ترکیب اصلی چه کسانی باشند؛ و سپس باید تصمیماتی را نیز در جریان بازی بگیریم. گاهی این تصمیم‌ها جواب می‌دهند و گاهی جواب نمی‌دهند. اما به همین دلیل است که ما در برابر نیمکت ایستاده و به این فکر می‌کنیم که باید چه کنیم؛ و این تصمیماتی است چه خوشتان بیاید یا نه، باید بگیرید تا ببینید که تغییری ایجاد می‌شود یا خیر.»

او در ادامه اضافه کرد: «این پیروزی برای ما بسیار مهم بود. پس از بازی سختی که برابر بروژ داشتیم مهم بود که دوباره پیروز شویم. لیون تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد که در نیمه اول خیلی خوب بازی کردند. پس از گلی که دریافت کردیم باید خودمان را نشان می‌دادیم. هر سه روز بازی داریم و فرصت تمرین چندانی پیدا نمی‌کنیم. به همین دلیل بیشتر کار‌ها را از طریق تحلیل‌های ویدیویی پیش می‌بریم.»

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی