تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

سلیمی: نتانیاهو بازیچه دستِ مجاهدین خلق شده است

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: برای مردم جهان ثابت شده که ادعاهای نتانیاهو کارشناسی شده نیست و متأسفانه او بازیچه دست سازمان مجاهدین خلق شده است.

کد خبر: ۱۰۹۰۳
۱۲:۲۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - اصغر سلیمی در واکنش به ادعای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر این که ایران در منطقه‌ای از تهران یک تأسیسات جدید سری اتمی دارد، اظهار کرد: نتانیاهو ادعاهایی را مطرح می‌کند که هیچ کشوری از جمله متحدان اسرائیل این سخنان را قبول ندارند. این ادعاها را در گذشته نیز تکرار می‌کرد، اما مجامع بین‌المللی با بازرسی‌هایی که انجام دادند خلاف آن را ثابت کردند.

وی افزود: نمایشی که نتانیاهو در سازمان ملل راه انداخت مورد باور هیچ‌کسی قرار نگرفت و قطعاً جمهوری اسلامی ایران به دنبال ساخت بمب هسته‌ای نیست.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از برجام به دلیل ارتباطات خوبی که ایران با مجامع بین‌المللی دارد و آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای فعالیت‌های هسته‌ای ایران را صلح‌آمیز دانسته، دشمن قصد دارد فضای مثبتی را که به نفع ایران است غبارآلود کند. پس از خروج آمریکا از برجام این کشور تنها مانده و رژیم صهیونیستی قصد دارد آمریکا را از این تنهایی در آورد و به جهان بقبولاند که ایران به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای است.

سلیمی تصریح کرد: این سخنان نتانیاهو هیچ دستاوردی برای او ندارد و هیچ برد تبلیغاتی نخواهد داشت. برای مردم جهان ثابت شده که ادعاهای نتانیاهو کارشناسی شده نیست و متأسفانه او بازیچه دست سازمان مجاهدین خلق‌ شده است که هم‌اکنون اعضای این سازمان در آلبانی دوران کهنسالی خود را سپری می‌کنند و این اطلاعات کاملاً سوخته است. بدون شک این اطلاعات را منافقین به نتانیاهو می‌دهند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی