تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

انجام رزمایش نظامی آمریکا و اسرائیل در دریای سرخ

ارتش اسرائیل و آمریکا مشترکا اعلام کردند که رزمایش نظامی در دریای سرخ با هدف امنیت و حفظ مسیر تجاری دریایی انجام دادند.

کد خبر: ۱۰۷۰۸۸
۱۱:۵۷ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

انجام رزمایش نظامی آمریکا و اسرائیل

دیدارنیوز - ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای در صفحه توئیتر خود نوشت: برای نخستین بار نیروی دریایی (رژیم صهیونیستی) رزمایشی را با ناوگان پنجم آمریکا دیروز برگزار کرد و آموزش سناریوهای دفاعی، نجات و دیگر موارد در این رزمایش اجرا شد.

این بیانیه افزود: این رزمایش نقطه شروع کار مشترک بین نیروی دریایی ما و ناوگان پنجم آمریکا است و همکاری این ناوگان‌ها با هدف افزایش امنیت و حفظ مسیرهای تجاری- دریایی برای ثبات منطقه برگزار شد.

«دانیال هاجری» فرمانده یکی از واحدهای اصلی نیروی دریایی اسرائیل در این ارتباط گفت: مشارکت با ناوگان پنجم آمریکا یک مشارکت استراتژیک برای امنیت منطقه و امنیت اسرائیل (رژیم صهیونیستی) است.

وی افزود: این رزمایش‌ها آغاز همکاری‌هایی است که بخش‌های دفاعی و امنیتی در حوزه دریایی را برای جلوگیری از اقدامات خرابکارانه افزایش می‌دهد.

کانال رژیم صهیونیستی (کان) نیز در این زمینه اعلام کرد: ناوهای نیروی دریایی اسرائیل و ناوگان پنجم ایالات متحده، طی دو روز یک رزمایش مشترک در دریای سرخ برگزار کردند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی