تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

طالبان غنی را عفو کرد

جنبش طالبان پس از فرار اشرف غنی از افغانستان به سمت امارات، او و مقامات دولت سابق را عفو کرده است تا بتوانند به کشورشان برگردند.

کد خبر: ۱۰۵۹۵۰
۱۲:۵۷ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

طالبان غنی را عفو کرد

دیدارنیوز - به نقل از تاس، خلیل رحمان حقانی، مسئول جنبش طالبان، در مصاحبه با کانال "جئو" پاکستان گفت که طالبان اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان و امرالله صالح، معاون رئیس جمهور را عفو کرده و از آنها می‌خواهد در صورت تمایل به کشور بازگردند.

وی گفت: بین طالبان و اشرف غنی، امرالله صالح و حمدالله محب (مشاور امنیت ملی) دشمنی وجود ندارد.
حقانی ادامه داد: "ما اشرف غنی، امرالله صالح و حمدالله محب را می‌بخشیم. ما از ژنرال‌ها و همه کسانی که علیه ما جنگیدند، شروع می‌کنیم و تا اشخاص عادی همه را می‌بخشیم." 

وی همچنین از افغان‌هایی که مایل به فرار از کشور هستند، خواست این کار را انجام ندهند و گفت که اظهاراتی مبنی بر انتقام طالبان از آنها "تبلیغات دشمنان" است.

حقانی با تأکید بر اینکه "تاجیک‌ها، بلوچ‌ها، هزاره‌ها و پشتون‌ها همه برادران ما هستند" به همه ملیت‌های ساکن در این کشور قول امنیت داد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: طالبان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی