تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ماهان عابدین خبرنگار پرس تی وی بر اثر کرونا درگذشت

ماهان عابدین، سردبیر میز بریتانیای وب‌سایت پرس تی‌وی، پس از تزریق دوز اول واکسن کرونا، به دلیل هم زمانی ابتلاء به این بیماری، در سن ۴۵ سالگی درگذشت.

کد خبر: ۱۰۵۷۶۷
۱۰:۰۴ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

ماهان عابدین درگذشت

دیدارنیوز ـ ماهان عابدین، سردبیر میز بریتانیای وب‌سایت پرس تی‌وی، شبکه خبری انگلیسی‌زبان صداوسیما، بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

عابدین که از حدود چهار سال پیش همکاری خود را با شبکه پرس تی وی آغاز کرد، متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۵ بود. او از ده‌سالگی به‌همراه خانواده در انگلیس زندگی می‌کرد و تحصیلات خود در مقطع کارشناسی ارشد رشته روابط بین‌الملل را در آن شهر به پایان رساند.

سردبیر میز بریتانیای وب‌سایت پرس تی‌وی، بعد از تزریق نوبت اول واکسن کرونا، به‌دلیل هم‌زمانی ابتلاء به کرونا، درگذشت.

سردبیری نشریه تروریسم مونیتور، نویسندگی بولتن اطلاعاتی خاورمیانه و مقاله‌نویسی برای نشریاتی از جمله روزنامه لبنانی دیلی استار و روزنامه تایلندی آسیا تایمز، از جمله سوابق اوست.

برچسب ها: خبرنگاران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی